Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mariekerocky schreef:Kan je haar niet eerst met het zadel longeren? Ze is het natuurlijk niet meer gewend. Of een bijrijder vinden die wel kan rijden maar niet te groot is?
elodiexdidi schreef:kelseyclover schreef:Hoe groot ben je en hoeveel weeg je?
shet is 1.05, ik ben 1.53 en weeg 37
kelseyclover schreef:Nou voor een paar x kan het wel.
fourseasons schreef:kelseyclover schreef:Nou voor een paar x kan het wel.
Vind dit altijd zo vreemd. Het kan of het kan niet, niet voor een paar keer wel of alleen voor de foto et cetera. Erger me altijd aan die zinnen.
Zou er gewoon lekker mee blijven longeren et cetera en niet willen verdienen aan kleine kinderen die alleen maar zitten te bonken op de rug van je pony.
fourseasons schreef:kelseyclover schreef:Nou voor een paar x kan het wel.
Vind dit altijd zo vreemd. Het kan of het kan niet, niet voor een paar keer wel of alleen voor de foto et cetera. Erger me altijd aan die zinnen.
Zou er gewoon lekker mee blijven longeren et cetera en niet willen verdienen aan kleine kinderen die alleen maar zitten te bonken op de rug van je pony.
kelseyclover schreef:elodiexdidi schreef:shet is 1.05, ik ben 1.53 en weeg 37
Nou voor een paar x kan het wel.
Ik zweer ik ben 1.60 weeg 45 en reed op oude verzorgpony ( 9 jaar) van 1 meter.
Die had er ook geen moeite mee en ging ook altijd met de benen de lucht in.
Zolang je pony er geen last van heeft, dan kan het gewoon. Weet niet of je in het zadel past (Ik paste niet meer in een pinokkiozadel )
Maar dus als je pony er geen last van heeft dan kan het en niet te lang. Wij deden dan een half uur.
Of als ik met het meisje van de pony was (7 jaar )
Ruilden we om en reden we 1 uur met de pony.