Hallo Ik ben voor de winter alvast aan het kijken voor een bomber jas. Ik kwam de La Valencio Asel bomberjack tegen. Hij is niet echt duur qua andere jassen en hij ziet er best mooi uit.
hier geen ervaring mee. Heb zelf de LV 1320 la valencio bomberjack winter. Erg fijne jas zowel als rijden als zo!! Heerlijk, zou m zo ook buiten de paarden aan kunnen. Dik, fleece gevoerd en lekker warm!!! ♥♥ en goedkoper ook...
Geen ervaring mee. Ik denk dat er niet veel mis aan kan zijn. En als ie snel kapot gaat. Neem je gewoon contact op met de website of winkel waar je hem heb besteld of gekocht. Ik vind het een hele mooie jas trouwens! Succes ermee! X
Ik heb deze jas, hij is in de zomer & winter uitvoering! Ze zijn "dun" maar heerlijk warm! Je voelt je niet zo opgeblazen als in de andere bombers!! Doordat hij niet zo dik is kun je er echt heerlijk in bewegen! Ik heb hem nu een paar(4?) maanden, en bevalt super goed!!! Ben er nogsteeds erg blij mee
Shona_
Geplaatst: 17-03-14 20:49
Zelf geen ervaring mee, maar een stalgenootje heeft een iets ander model van La Valencio, en die bevalt haar super