wie bepaalt.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

wie bepaalt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 14:57

De tittel zegt het al wie bepaalt der hoe of wat waar beste bij je past kwa kniewrongen en wat besten bij je past daaar van. Bij een dressuur zadel. Bepaal je dat zelf of krijg je adtvies van de zadelmaker als jij een zadel uitkiest. Ik krijg manelijk binnen kort een arno brandt dressuur zadel. Maar moet nog uitkiezen enzo. Maar ik weet van me zelf dat ik met dieppen zit van zadel het best zit. Nu heb ik niet van die helen dikken meer dunnen kniewrongen enzo maar dat vind minder zitten zelf dan die hele dikken op me eigen paard. Heb ik die niet dikken maar heb ik dalenman dressur nu. Maar heb van week op paard van iemand anders gezeten en die had een arno brandt zadel en zag ook veel prostief berichten op bokt staan. wie heeft der allenmaaal een arno brandt zadel dressuur zadel. Hoe is dat bij jouwe gegaaan en als foto heb van je zadel laat maar zien weet zelf totaal niet nog niet wat ik wil.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 15:06

Naar mijn weet bepalen jullie samen door te proberen / uit te testen.
Tenzij er simpelweg geen zadel voldoet aan jouw eisen, dan zoek je de gulle middenweg.
Maar voorop staat dat het zadel goed op je paard moet passen.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 15:16

myk_en_shant schreef:
Naar mijn weet bepalen jullie samen door te proberen / uit te testen.
Tenzij er simpelweg geen zadel voldoet aan jouw eisen, dan zoek je de gulle middenweg.
Maar voorop staat dat het zadel goed op je paard moet passen.

tuurlijk moet goed op me paard passen maar hij woord op maat gemaakt. Maar hij moet ook goed zitten voor mijn en niet mijn houding versletteren. Ik heb nu goed passend zadel niet op maat gemaakt maar ligt wel super en pas goed opgevuld. Maar ik krijg nieuwe helen maal op maat gemaakt en kan volgens mijn zelf kiezen wat ik wil enzo. dus passen doet die zeker wel. maar als past bij haar maar niet goed zit voor mijn heb nog niets aan. Maar over niet passen maakt ik mezeker geen zorgen mijn paard heeft geen moeiklijken rug gewoon normaal en ze is goed in verhouding. sins ik haar rijd heeft nog nooit niet goed passent zadel gehad. alleen voor mijn zaten voor geen meter. Die nu voor dressuur heb op liggen ligt super en zit ok wel fijn maar heb liever op maat gemaakt. en krijg een arno brandt zadel. En ik zal nooit een zadel kopen dat niet past bij der maar daar ben ik het persoon totaal niet na en me ouders al helen maal niet. Ik vind zelf het zadel het belanrijkste van alles en me ouders ook. En wij willen niet door dat verpesten. En ik laat zadelmaker komen. Tewel we heb bij dit zadel zelf hebben gekeken maar die ligt gewoon goed zij zelf de zadelmaker nog toen me zadel moest opgevult worden dat zadel super lag. maar ik wil sowieso gewoon goed zadel die fijn zit en gewoon in alles goed is.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 15:53

Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd, graag vanaf hier weer on topic.

lolkop1

Re: wie bepaalt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 01:56

Als je je zadel op maat laat maken dan bepaal jij zelf hoe het zadel eruit komt te zien. En dat overleg je met de zadelpasser. Zo kan het zijn dat hij jou iets anders aan raad. Dan kun je er over na gaan denken wat voor jou dan de beste keuze is.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 22:00

lolkop1 schreef:
Als je je zadel op maat laat maken dan bepaal jij zelf hoe het zadel eruit komt te zien. En dat overleg je met de zadelpasser. Zo kan het zijn dat hij jou iets anders aan raad. Dan kun je er over na gaan denken wat voor jou dan de beste keuze is.

oke dankje hij komt 7 april.