HKM Manhattan en HKM New Fashion laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

HKM Manhattan en HKM New Fashion laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-14 23:46

Hoi allemaal!

Ik wil over een tijdje toch echt eens overstappen van mijn jodphurs en chaps naar fatsoenlijke dan wel kunstleren rijlaarzen. Mijn voeten groeien al eventjes niet meer en vind het nu dus echt wel tijd voor mooie laarzen!

Nu heb ik een niet al te breed budget, maar ik heb wel al twee soorten laarzen op het oog: de HKM Manhattan en de HKM New Fashion laarzen. Nu was mijn vraag, wie heeft deze laarzen en ben je er tevreden over?

Als er nog andere budgetvriendelijke laarssuggesties zijn hoor ik het graag :)

Groetjes,

Robin

Marie111

Re: HKM Manhattan en HKM New Fashion laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 10:32

_Cher

Re: HKM Manhattan en HKM New Fashion laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:47

Ik heb wel ervaring met lederen laarzen van HKM, ik heb ze nu een half jaar. Het leer is vrij dun dus zijn ook erg lekker in de zomer. Verder zitten ze heel erg lekker en is nog weinig slijtage aan te zien. :)

CharH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 18:56

Hoeveel rijd je per week?
Ben benieuwd hoe mooi ze bij regelmatig gebruik blijven.
Geen loslating van de toplaag iod, bijv thv de sporen?

_Cher schreef:
Ik heb wel ervaring met lederen laarzen van HKM, ik heb ze nu een half jaar. Het leer is vrij dun dus zijn ook erg lekker in de zomer. Verder zitten ze heel erg lekker en is nog weinig slijtage aan te zien. :)

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:27

Ik heb ook de hkm leren laarzen. Rij zo ' n 8 u per week ermee. Het eerste paar,zwarte ik dacht model spain met veter en rits heb ik nu 3 jaar en zijn nu wel versleten. Heb onlangs een paar bruine erbij gekocht toen ze bij agradi een actie hadden en heb er +-€150 voor betaald. Echt een koopje voor een paar laarzen die hoog en smal genoeg zijn en daardoor heel netjes zitten.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:29

CharH schreef:

_Cher schreef:

Er zit geen toplaag op zoals bij de goedkopere petrie dus niets dat eraf bladderde. ( wat een pruts laarzen waren die petrie zeg heb na dat paar nooit meer petries gekocht)

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:52

CharH schreef:

_Cher schreef:

Ik rijd zo'n 4 - 5 keer per week, en tot nu toe blijven ze erg mooi, geen slijtage van de beugelriemen wat ik bij mijn andere laarzen wel had. Ik rijd niet met sporen, dus hoe dat zich houd weet ik niet, maar ik denk wel goed.