Ruiterenenmennen.nl met routeplanner

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yvette01

Ruiterenenmennen.nl met routeplanner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-14 10:32

Hallo Bokkers

Nu het voorjaar is aangebroken, gaat iedereen weer volop plannen maken om er op of achter het paard op uit te trekken.
Daarom wil ik graag de aandacht vestigen op onze nieuwe website met digitale routeplanner:
http://www.ruiterenenmennen.nl/

We hopen iedereen die een tocht, weekend of vakantie wilt plannen in Nederland, België of Duitsland hiermee een uniek hulpmiddel te bieden.
Ook is de site zeer interessant voor ondernemers, die zich op de kaart willen zetten.
Dagelijks wordt er gewerkt om de website en routeplanner uit te breiden en te verbeteren.
Mochten er routes zijn bij jou in de buurt die er nog niet opstaan of heb je andere informatie, geef het
aan ons door via het contactformulier op de website.
Alle hulp is van harte welkom.
Ruiterenenmennen.nl is gemaakt voor en door ruiters-en menners.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 11:20

Eventjes hier een stipje voor mij 2 weken geleden had ik deze site ontdekt, ben al aan testen geweest :D

nutts

Re: Ruiterenenmennen.nl met routeplanner

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 11:30

handig

Littlejoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 10:17

dynamiek schreef:
Eventjes hier een stipje voor mij 2 weken geleden had ik deze site ontdekt, ben al aan testen geweest :D

Ha, Ha. Heb hem ook al enkele weken geleden ontdekt :D.
Volgens mij zijn er sindsdien alweer meer routes bijgekomen. Toppie.

Wat ik ook zo leuk vind, is om te zien dat er routes liggen waar ik ze nooit zou hebben verwacht.
Neem nou Friesland en Groningen bv., dat ze daar zoveel routes hebben?
Begin en nu over te denken om een paarden/watersportvakantie combineren in Friesland.
Halve dag met m'n paardje op weg en daarna lekker zeilen :z. Kan bijna niet wachten tot het zomer is.

Vadiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 10:20

Volgens mij kan je op die site ook al uitgezette routes vinden toch? Mij lukt het namelijk niet om deze te vinden...:-(

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 12:34

Ik vind het een leuke site! Goed idee achter alleen vind ik de routes die je kan plannen nog een beetje onhandig. Omdat er niet bijstaat hoeveel km het uiteindelijk is en dat je dat helemaal moet uitrekenen :)
Wij staan er trouwens al op voor ons bedrijf voor overnachtingsplek voor je paard. ( in putten)

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 13:25

Maureen95 schreef:
Ik vind het een leuke site! Goed idee achter alleen vind ik de routes die je kan plannen nog een beetje onhandig. Omdat er niet bijstaat hoeveel km het uiteindelijk is en dat je dat helemaal moet uitrekenen :)
Wij staan er trouwens al op voor ons bedrijf voor overnachtingsplek voor je paard. ( in putten)

Ja dat vind ik ook jammer dat het aantal kmers niet aangegeven wordt

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 15:42

dynamiek schreef:
Maureen95 schreef:

Ja dat vind ik ook jammer dat het aantal kmers niet aangegeven wordt

Ruiterenenmennen.nl heeft goed nieuw voor iedereen, want er wordt inmiddels door de ontwikkelaars van de site hard gewerkt aan een automatische kilometerteller. We streven er immers naar om onze website en routeplanner steeds te verbeteren.
Binnenkort wordt de afstand van je geplande route automatisch voor je opgeteld. Tot die tijd is het helaas nog even hoofdrekenen :j.

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 13:13

dynamiek schreef:
Maureen95 schreef:

Goed nieuws voor alle gebruikers van de Routeplanner van ruiterenenmennen.nl.

De routeplanner is inmiddels voorzien van een automatische kilometerteller.
Ook is het mogelijkheid om bij het plannen van je route te kiezen voor een full screen scherm en sateliet voor een beter overzicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:27

Ik kwam deze site een tijdje geleden ook al tegen, leuk idee, hoop wel dat er nog wat routes bijkomen, ik kan hier namelijk heel leuk buitenrijden maar op de kaart staat geen enkele route bij mij in de buurt.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:29

Het is mooi verbeterd zeg!

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:07

Op zich een prima idee en uitwerking, ik kan er echter niet mee overweg, sorry.
Als je als zoekopdracht bv. overnachten invuld, komt er niets..........
Als je kijkt onder 'toeristische informatie' vind je daar ook niets over, kijk je onder overnachtingsplaatsen (Vraagbaak), zie je de 'eisen' en 2 foto's maar verder ook niets.