Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dynamiek schreef:Eventjes hier een stipje voor mij 2 weken geleden had ik deze site ontdekt, ben al aan testen geweest
.
. Kan bijna niet wachten tot het zomer is. 
Maureen95 schreef:Ik vind het een leuke site! Goed idee achter alleen vind ik de routes die je kan plannen nog een beetje onhandig. Omdat er niet bijstaat hoeveel km het uiteindelijk is en dat je dat helemaal moet uitrekenen
Wij staan er trouwens al op voor ons bedrijf voor overnachtingsplek voor je paard. ( in putten)
dynamiek schreef:Maureen95 schreef:Ik vind het een leuke site! Goed idee achter alleen vind ik de routes die je kan plannen nog een beetje onhandig. Omdat er niet bijstaat hoeveel km het uiteindelijk is en dat je dat helemaal moet uitrekenen
Wij staan er trouwens al op voor ons bedrijf voor overnachtingsplek voor je paard. ( in putten)
Ja dat vind ik ook jammer dat het aantal kmers niet aangegeven wordt
. dynamiek schreef:Maureen95 schreef:Ik vind het een leuke site! Goed idee achter alleen vind ik de routes die je kan plannen nog een beetje onhandig. Omdat er niet bijstaat hoeveel km het uiteindelijk is en dat je dat helemaal moet uitrekenen