Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
speurneusc schreef:fjandi schreef:Nee ik kan niet met een vrachtwagen rijden helaas... Anders was dat de beste optie. Vandaar dat ik nu voor deze ene keer(hoe vaak vervoer je nou zoveel paarden in eens) iets te huur zoek.
maar dit mag je met be ook niet rijden, gehuurd of kopen
speurneusc schreef:fjandi schreef:Nee ik kan niet met een vrachtwagen rijden helaas... Anders was dat de beste optie. Vandaar dat ik nu voor deze ene keer(hoe vaak vervoer je nou zoveel paarden in eens) iets te huur zoek.
maar dit mag je met be ook niet rijden, gehuurd of kopen
Amaris schreef:dat was dan ook zo'n beetje de strekking van mn eerste post.
Als je een 5-paardstrailer mag rijden, dan zou je toch ook een vrachtwagentje mogen rijden?
Amaris schreef:dat was dan ook zo'n beetje de strekking van mn eerste post.
Als je een 5-paardstrailer mag rijden, dan zou je toch ook een vrachtwagentje mogen rijden?
Brainless schreef:Amaris schreef:dat was dan ook zo'n beetje de strekking van mn eerste post.
Voor een vrachtwagen (boven de 3500 kilo)heb je je C nodig.
Met B mag je totaal (auto/trailer) niet boven de 3500 kilo zitten (het maximale toegestane gewicht).
Met BE mag je een aanhangwagen trekken tot 3500kilo (mits het voertuig dit mag trekken).