Bodyprotectors

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saaaash

Bodyprotectors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 20:01

Hoi!

Ik heb altijd gesprongen met een Tipperrary bodyprotector van een kennis, helaas heeft deze hem zelf nodig en heb ik er dus geen. Ik heb rondgekeken en die Tipperary duurt even om te leveren maar is wel heel fijn. Op het moment heb ik mijn oog op een RaceSafe. Ik heb goede ervaringen over Horka gehoord maar ik weet het echt niet.

Qua maat heb ik S, maar een redelijke voorgevel dus het moet flexibel zijn, welke body heb jij en waarom?

Bedankt!

kiki1976

Re: Bodyprotectors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:14

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:16

ik heb de aerowear outlyne, een bodyprotector die flexibel is en relatief goed ventileert.
Ik ben er erg blij mee

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:17

ik heb een racesafe en echt een superbodyprotector die van een kennis gaat al 7 jaar mee. zijn als je er oke mee om gaat niet stuk te krijgen.

qua maat moet je wel echt ergens gaan passen. want het is vaak zo dat je net niet de goede hebt. nog een tip. ga voor racesaf ok eventjes op e-bay kijken. daat heb je ze nieuw voor 150 inc. verzenden, en in nedeland voor 250 incuzie verzenden. kan je ze beter via e-bay kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:17

Ik heb een racesafe, En wil nooit meer anders. Zooooo fijn. Je voelt bijna niet dat je hem aan hebt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:23

Ik heb een er een van roeke ruitersport, volgens mij is dat van hun eigen merk. Ik heb geen idee of ze die nog verkopen heb hem volgens mij al wel bijna 10 jaar.
Was een van de eerste voorgevormde met blokjes zegmaar. Ook kun je hem aan de onderkant strakker trekken met touwtjes als aan de bovenkant. Zodat je meer ruimte hebt voor je voorgevel zegmaar

Jozefin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:32

Ik heb zelf Smart Rider, die met blokjes. Erg fijn en ook nog comfortabel +:)+

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:37

jumerenik schreef:
qua maat moet je wel echt ergens gaan passen. want het is vaak zo dat je net niet de goede hebt. nog een tip. ga voor racesaf ok eventjes op e-bay kijken. daat heb je ze nieuw voor 150 inc. verzenden, en in nedeland voor 250 incuzie verzenden. kan je ze beter via e-bay kopen.

Daar zijn ze in winkels echt dól op, "klanten" die komen passen om het artikel dan ergens anders te bestellen... ;)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 16:15

Kuggur schreef:
jumerenik schreef:

Daar zijn ze in winkels echt dól op, "klanten" die komen passen om het artikel dan ergens anders te bestellen... ;)

Ja is te begrijpen. Toch zou ik het ook doen, als het prijsverschil 100€ is... Dat is me toch net iets te veel van het goede

xjorinnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 06:58

ik heb de BR spider, superveel protectors gehad maar deze zit verreweg het fijnst!
(ook een met blokjes)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 07:35

Ik heb de USG flexi motion en bevalt prima. Ik heb nauwelijks het idee dat ik hem aan heb. Ik heb geen vergelijk maar als ik een minpuntje kan geven zou dat zijn dat ik na even rijden het gevoel heb dat ik een verwarmingselement op mijn rug heb. Maar ik kan me voorstellen dat dat bij alle bodyprotectors het geval is.