De Niro rijlaars

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Belfor

De Niro rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 00:09

Ik ben vandaag bij de ruiterwinkel geweest en heb daar gevraagd naar goede en betaalbare rijlaarzen. De Niro werd mij sterk aan geraden, maar deze laarzen liggen ver boven mijn budget. Stel ik wil deze laarzen toch, dan word het nog eventjes sparen. Dus de vraag: Is het de moeite waard om door te sparen, positieve reacties? Of heb je andere tips? Ik ben een dressuurruiter met maat 35/36, normale kuit en smalle knieën.

Dankjewel alvast!

DexterM

Re: De Niro rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:14

Hoe vaak zit je te paard? Wil je ze evt ook voor wedstrijden gebruiken? Met de niro laarzen geen ervaring. Goede laarzen kunnen wel ruim 10 jaar mee gaan, mits je ze netjes verzorgt. Misschien is 2e hands een optie als je je maat weet?

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:18

Ik wil niets anders meer dan de Niro's! Superfijne laarzen.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:21

Wat noem jij ver boven je budget als ik vragen mag? Ik weet dat je al De Niro laarzen kan kopen voor iets van een €200, en dat vind ik eigenlijk wel een normale prijs voor kwaliteitslaarzen.
Maar anyway, ik heb zelf laarzen van De Niro en zou er nooit meer anderen willen! Zitten heerlijk en zijn heel makkelijk te onderhouden! Maar die van mij zijn wel op maat gemaakt en hebben hier en daar wat versiering, dus het prijskaartje is ook al wat groter.

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:23

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar de standaard de Niro laars kost €450. Als jij een adres hebt waar je ze voor €200 kunt kopen laat het me dan weten dan wil ik nog een paar

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:27

Zoveel?! :=
Met kerst kreeg ik een nieuw paar trainingslaarzen zodat ik mijn goede laarzen wat kan ontzien, dus dan zou ik sowieso voor goedkopere laarzen gaan. In de lokale ruitershop waren de standaard De Niro's rond de €200 (met zacht leer). Ze waren wel niet meer in mijn maat dus op naar een andere shop en daar waren ze aan dezelfde prijs, maar ook weer niet in mijn maat :=

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:34

Dan mag je dat adres wel even doorsturen. Ik heb 2dehands De Niro's. Ik vind ze heerlijk zitten, maar ze zijn gewoon te duur dus ik ben voor Lipica laarzen gegaan (dat worden dan mn wedstrijdlaarzen :P ). De Niro's voor 200 euro heb ik werkelijk nog nergens gezien... Mn 2dehands waren al 150 euro...

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:39

Bij nader inzien denk ik toch dat ik mij vergist heb, wou net op de site gaan kijken om het te tonen, maar kan ze niet terugvinden én het embleem op de laars was niet hetzelfde als die van de niro := (mijn laarzen hebben geen embleem dus ik heb geen flauw idee hoe dat eruit ziet).
De laars die ik had gezien had in het ovaal de italiaanse kleuren en in het midden de naam, maar il heb geen idee wat voor merk het was.. Ik was er echt van overtuigd dat het De Niro's waren :=

Maar om hier even op terug te komen TS, ik vind de de Nio's elke cent waard zijn!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:48

De niro heeft wel een goedkopere lijn SG.. Wellicht heb je die? Kan alleen even niet op de naam komen.. Logo heeft een Italiaanse vlag en is een ovaalvormig embleem..

Wat betreft ts.. Er is een topic wat je is kunt doornemen :D

[RUI] Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 00:50

Ik wil weer vaak gaan rijden en wedstrijden starten. Ben wel erg netjes met mijn spullen, dus hoef geen stallaarzen:) Thanks voor de tips, ik had ze ook een tijdje aan in de winkel en wilde ze eigenlijk niet meer uit doen haha. ik zat zelf te kijken naar prijsjes tot 300 euro..

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 01:01

Flevolander schreef:
De niro heeft wel een goedkopere lijn SG.. Wellicht heb je die? Kan alleen even niet op de naam komen.. Logo heeft een Italiaanse vlag en is een ovaalvormig embleem..

Wat betreft ts.. Er is een topic wat je is kunt doornemen :D

[RUI] Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Ja die bedoel ik! Met die ovaalvormige vlag, maar ik kan ook niet meer op de naam komen :')

Edit: FILDONA!

Maar ik ben heel erg blij met mijn deniro's, als het niet van mijn moeder afhing zou ik er altijd mee rijden, maar ik mag ze enkel aandoen op wedstrijd of andere evenementen :')
Laatst bijgewerkt door Snollygoster op 12-03-14 01:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 01:04

Die heb ik laatst ook aangehad maar zaten minder fijn en zacht als de de niro's.
Mijne komen over 4 weken binnen, hoop dat ze fijn rijden. Heb m'n Lipica's verkocht omdat die na een paar keer rijden zeer gingen doen.