Parkeerplaats bij bos huijbergen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bamsy

Parkeerplaats bij bos huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 21:44

Ik weet niet zeker of hij goed staat anders mijn excuses :o

Ik heb afgelopen zondag heerlijk genoten met mijn vriendin in het bos in huijbergen, ik had de manege daar gevraagd of het mogelijk was om daar te parkeren, heel vriendelijk mailtje terug dat dit mogelijk was.

Nou ben ik van plan met regelmaat daar in het bos te gaan rijden maar wil niet de manege steeds tot last zijn (ze hebben ook aangeven dat er regelmatig grote groepen komen en de parking dan vol is en als de weides open zijn is er ook minder plek)

Nou is mijn vraag dus of er iemand is die een goede parkeerplaats kent waarvanuit je zo het bos in kan?

Ik hoor het graag :j

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 08:51

Van Bokt:

De kaart: http://www.grensparkzk.nl/sites/grenspa ... 365998.pdf

Citaat:
Je kunt beter even doorijden naar bv Huijbergen manege "de Wolf" je trailer parkeren en vanuit daar de bossen in.
Je kunt dan heerlijk de bossen in.
Ook kun je vanuit daar richting Belgie gaan imo veeeeel leuker.

Je kunt ook parkeren in Ossendrecht richting Putte bij Cafe "puts Meuleke"(zit aan rechterkant,parking achter staan Zondags vaker trailers) en vanuit daar oversteken en direct het grenspark induiken.

Citaat:
Bij manege de paardenhoeve in halsteren/bergen op zoom zit fort roovere daar kan je heerlijk rijden in het bos, is een heel afwisselend gebied met tussendoor veel water, grasvelden en een klein stukje waar halfwilde koeien lopen :D Je zou even contact op kunnen nemen met de paardenhoeve misschien dat je daar je trailer kwijt kan, vanuit daar kan je ook nog over het zandpad naar de heide, verdwalen kan je daar sowieso bijna niet :)

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 10:11

Urielle schreef:
Van Bokt:

De kaart: http://www.grensparkzk.nl/sites/grenspa ... 365998.pdf

Citaat:
Je kunt beter even doorijden naar bv Huijbergen manege "de Wolf" je trailer parkeren en vanuit daar de bossen in.
Je kunt dan heerlijk de bossen in.
Ook kun je vanuit daar richting Belgie gaan imo veeeeel leuker.

Je kunt ook parkeren in Ossendrecht richting Putte bij Cafe "puts Meuleke"(zit aan rechterkant,parking achter staan Zondags vaker trailers) en vanuit daar oversteken en direct het grenspark induiken.

Citaat:
Bij manege de paardenhoeve in halsteren/bergen op zoom zit fort roovere daar kan je heerlijk rijden in het bos, is een heel afwisselend gebied met tussendoor veel water, grasvelden en een klein stukje waar halfwilde koeien lopen :D Je zou even contact op kunnen nemen met de paardenhoeve misschien dat je daar je trailer kwijt kan, vanuit daar kan je ook nog over het zandpad naar de heide, verdwalen kan je daar sowieso bijna niet :)

Bedankt! Zoals in mijn op staat heeft manege de wolf niet altijd plek voor parkeren en ik wil ze nog steeds tot last zijn vandaar dat ik elders een parking zoek.

Somebitch

Re: Parkeerplaats bij bos huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 10:22

Manege de wolff ga ik weleens staan en inderdaad bij het puts Meuleke. Al vind ik de wolf fijner om te parkeren gezien je bij het meulenke nog de drukke weg over moet steken.

De Paardenhoeve etc ligt niet aan de kalmthoutseheide (verre van).