Ps sorry als er al een topic over bestaat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Donkerblauw schreef:Roeckl handschoenen zijn rond de 40 euro geloof ik. Ligt ook wel een beetje aan welk type handschoen je wilt, ze hebben namelijk een vrij uitgebreid assortiment.
Het is inderdaad vrij veel geld voor een paar handschoenen, maar ze zijn het absoluut waard.
ik heb sinds december weer nieuwe, en nu zijn ze al aan het slijten. (geen gaten in, maar het leer begint te vervagen en er komen scheuren in het leer - gelukkig is er ook nog een laag 'stof' tussen)
LOLLYYwood schreef:Als ze 6mnd meegaan, is het goed (ik rijd minstens 4x.w en ik longeer ook met die handschoenen)
Als ze nat zijn geweest zijn ze veel stugger en iets 'harder' vind ik en gaan ze heel hard stinken naar vocht.
Dat iemand jaren met een paar doetik heb sinds december weer nieuwe, en nu zijn ze al aan het slijten. (geen gaten in, maar het leer begint te vervagen en er komen scheuren in het leer - gelukkig is er ook nog een laag 'stof' tussen)
edit: ik wil altijd foto's maken van mijn huidige paar
LOLLYYwood schreef:Als ze 6mnd meegaan, is het goed (ik rijd minstens 4x.w en ik longeer ook met die handschoenen)
Als ze nat zijn geweest zijn ze veel stugger en iets 'harder' vind ik en gaan ze heel hard stinken naar vocht.
Dat iemand jaren met een paar doetik heb sinds december weer nieuwe, en nu zijn ze al aan het slijten. (geen gaten in, maar het leer begint te vervagen en er komen scheuren in het leer - gelukkig is er ook nog een laag 'stof' tussen)
edit: ik wil altijd foto's maken van mijn huidige paar

Ook heb ik er geen zweethanden in, en kan ik ze gewoon dragen met 20°C