Wie o wie kan mij helpen aan een passende bodyprotector? Ik ben bij diverse ruitersportwinkels geweest maar tot nu toe geen succes, dus begin ik vrij moedeloos te worden.
Het probleem is dat ik lang en dun ben, als een bodyprotector van boven goed aansluit is hij te kort voor mijn rug en andersom. De Racesafe kwam als enige in de buurt maar alsnog zat deze (met verlengde rug) niet optimaal.
Een bruine bodyprotector is een plus maar het belangrijkste is uiteraard dat de pasvorm goed is!
Mijn maten zijn: Borst: 89 Taille: 72 Over de schouder: 87 Ruglengte: 53/54
De merken die afvallen zijn: How’s Racesafe Airowear Outlyne Dokihorse Sir Lancelot Charles Owen Harry’s Horse Rodney Powell Imperial Riding USG
Wie heeft de gouden tip??
moonfish13
Geplaatst: 07-03-14 15:12
Pfff Racesafe nog niet goed? Ik heb juist een shortback van Racesafe, normaal was echt te lang.. Ik wens je succes!!
Bedankt voor het meedenken! Maar helaas is deze niet verkrijgbaar bij mij in de buurt. Heb het matentabel even bekeken en zweef weer tussen de maten in, ik durf het daarom niet aan om deze te bestellen. Ondertussen ben ik al aardig wat geld kwijt aan verzendkosten...