Buitenrijden omgeving Alblasserdam...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Buitenrijden omgeving Alblasserdam...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 14:27

Hallo!

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn uit de buurt van Alblasserdam, en die enkele buitenrijplaatsen weten.
Waar bijvoorbeeld goede bermen zijn of een stuk zandpad.

Paard staat in Bleskensgraaf.
V.d week 5.5 km naar het Alblasserbos gereden, bleek je daar niet met paarden te mogen rijden :')

Naar mijn idee zijn hier amper plekken waar je fatsoenlijk buiten kunt rijden...

Andere optie is toch maar een trekhaak op de auto en E rijbewijs gaan halen.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:37

Die zijn er ook niet, of althans ik heb ze ook nog nooit ontdekt. :') Ik ging weleens bij het strandje t.h.v. Hardinxveld langs de A15 pootje baden met mijn vorige paard. Is wel een stukje vanuit Bleskensgraaf rijden maar 's zomers kan je ook met je paard het water in als het warm weer is. :) Dan zal je de provinciale weg uit moeten rijden, daar heb je wel een lange en fijne berm.

Sjolvir

Re: Buitenrijden omgeving Alblasserdam...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 21:46

Sorry, kansloos daar..

Kan het weten, rijdt er al jaren rond.

Afh. van het seizoen gaan sommige stukken berm wel, zijn er zelfs waar ik met de wagen galopje kan doen.
Maar vaak split gestrooid, trekkers door de berm geweest met van die giga banden, of de hele boel een natte blubber zooi, helaas.

Zijdeweg, heikoopseweg, dijkje naar Kinderdijk (let op! niet in touristen seizoen en alleen vroeg in de ochtend, het is fietspad en niet heel breed)
Verder asfalt.. en trailer.. Kan er niet veel meer van maken.

Je kan ook nog zwemmen bij het pontje bij ehhh, gut hoe heet het ook al weer... Zijdeweg uit vanaf kortleve en dan rechts af en dan links.. tot aan het water, dan links voor het water en verste strandje.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:23

Helaas geen enkele kans omgeving Alblasserdam. -O-

Jolliegirl

Re: Buitenrijden omgeving Alblasserdam...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 01:12

Pak nu idd flink wat bermpjes mee.. Paard is braaf op smalle weggetjes..

Toch maar eens voor rijbewijs en trailer.....