[PG] Shetlander Edgar van Alendorp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kasi

[PG] Shetlander Edgar van Alendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 11:22

Weet iemand of Edgar, een zwarte shetlandruin van ong. 1.05m nog leeft? Hij is geboren op 23 april 1990, dus zou nu al 24 jaar zijn. Het was mijn eerste pony en echt een superlieve pony. Ik heb hem destijds verkocht aan Familie Worst uit Nijkerk. Dat was in 2000 geloof ik! Ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat, als hij nog leeft tenminste! Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-03-14 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

kasi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 10:31

Schopje

mutsiej2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 12:50

Hey hey,

Heel bijzonder dat je dit bericht hebt geplaatst.
Toen Edgar bij de familie Worst stond heb ik hem jarenlang elke dag (va 2000/2001, zo'n 5 jaar oid, exacte jaartallen weet ik helaas niet meer) verzorgd. Tot hij werd verkocht aan een ander familie. Zij wilde absoluut niet dat ik langs kwam. Sindsdien ben ik hem uit het oog verloren. (Met pijn in mijn hart) En zou ook graag nog horen of hij nog leeft en hoe het met hem gaat/ging. Tis me tot nu toe nog niet gelukt...

Helaas heb ik het vermoeden dat Edgar inmiddels niet meer zal leven, gezien hij idd al 24 zou zijn. In elk geval, in de jaren dat ik hem verzorgde ging het super goed met hem. Hij kwam naar me toe gerend als ik aan kwam en we hebben lekker buitenritjes en wat wedstrijdjes gedaan. Ik ken hem als een schat van een pony, hij heeft het penny-meisje in mij naar boven gehaald. Inmiddels ben ik 21 en heb ik een arabiertje, maar wat een jaren waren dat met Edgar! Mocht je verder nog iets horen, ik hoor het dan ook graag. Kan dat?

Groetjes, Melissa

Femke1501

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:17

Ik ben Femke en ik ben de trotse eigenaar van Edgar. Hij is mijn pony van af 2008 ik rij niet meer op hem want ik ben nu al te groot en ik ben nu tien jaar edgar is nu inderdaad 24 en staat nu lekker met ze vriendje in de wei in Hoevelaken na worst is ie naar nijkerkerveen gegaan en toen heeft mijn opa hem voor mijn vierde verjaardag gekocht. Hij is echt een schatje hij heeft ondertussen koliek gehad maar hij heeft het overleeft en de dierenarts vind hem een wonderpony het gaat nu heel goed met hem en hij is van de familie van leijenhorst. Hij slijt nu zijn ouwe dag in een leuk weilandje met schuil hokje samen met zijn vriendje Tommy /3 /3 /3 /3 :)

Femke1501

Re: [PG] Shetlander Edgar van Alendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:23

En Edgar is trouwens na worst naar nog een andere eigenaar gegaan en daarna heeft mijn opa hem gekocht

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:30

Vind het wel beetje zielig dat hij zo vaak is verhuist :(
Maar gelukkig weet TS nu dat hij nog leeft :) {:)

Femke1501

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:50

Edgar is nu dus nog van mij voor de duidelijkhijd haha {:} {:} :brr: <3

kasi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 22:42

Wat fijn om te horen dat het (weer) goed gaat met Edgar. Ik ben blij dat hij nu van zijn oude dag kan genieten. Hij is bij mij gekomen toen hij 1,5 jaar was. Ik heb hem dus in 2000 verkocht an de Familie Worst. Ik heb heb hem destijds zelf ingereden. Het was een super fijne Pony om te rijden. Hij verdient het om lekker van zijn rust te genieten. Veel plezier nog met hem. En heb je nog een Foto van hem? Hij kan niet veel veranderd zijn, maar toch. Vind het leuk om hem nog eens op een Foto te zien. Ik woon nu in Duitsland, düs een keer langskomen zal er niet inzitten. Geef hem maar een hele dikke knuffel van mij (Heleen)

Femke1501

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 09:09

Ja ik zou je heel graag een foto willen sturen zou je je mail willen geven want dan kan ik meerdere foto's sturen /3 *\o/* :) :9

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 12:51

Aangezien de pony gevonden is plaats ik hier een slotje voor het overzicht.