Moet ik betalen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Moet ik betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 23:29

:wave:

Beetje vage titel maar een vetere kon ik niet verzinnen.
Ik heb me een aantal dagen geleden aangemeld voor een wedstrijd maar ben op de reserve lijst gezet. De lijst is nu aangepast maar ik sta er nog niet op.
Nu komt morgen de definitieve startlijst erop maar ik heb besloten me af te melden omdat ik liever wat anders ga doen.
Moet ik nu betalen?
Groetjes Anne

evelien11

Re: Moet ik betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 23:39

Nee, als je je afmeld voor je op de startlijst staat hoef je niet te betalen. Wel zsm afmelden dan, in ieder geval voor de definitieve lijst er is en je er misschien wel op staat.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 23:40

Ik heb net een mailtje gestuurd :) bedankt!

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:37

Als ik op de reservelijst sta word ik gebeld\gemaild als er een plekje vrij is. Maar heb me ook wel eens bij meerdere wedstrijden op de reservelijst laten zetten omdat ik dat weekend erg graag ergens wilde starten. Er was ook een vereniging die mij gewoon al op de startlijst had gezet toen ze iets vrij hadden. Dus het was wel goed dat je je toch maar hebt afgemeld.

SanneChinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:26

Vaak gebeurd het betalen contant bij de wedstrijd zelf. Ik zou nog even afwachten dus :)

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:30

Het betalen gebeurt wel op de wedstrijd zelf maar je houdt dan wel een plek bezet waar iemand anders ook had kunnen starten, dan ben je het startgeld wel kwijt, sturen ze je wel een rekening. En eventueel met administratie kosten erbij.
Dus gewoon netjes op tijd afzeggen.

biertjuh_tw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 21:46

Ik zou zelf zo snel mogelijk af melden voor een wedstrijd als ik toch niet kan rijden.. Zoals boven mij is gezegt voorkom je daarmee 2 dingen, namelijk dat je onnodig een plek bezet houd, maar ook dat je alsnog wedstrijd geld moet betalen terwijl je helemaal niet hebt gereden...