Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veranadautje schreef:Hallo,
Ik wil graag samen met een vriendin en mijn pony een trektocht maken.
wil zeggen: elkedag tussen de 10 en de 15 km lopen op een camping overnachten en de volgende dag weer veder.
Nou ben ik op zoek naar camping in gelderland beginnend vanaf zevenaar.
Ik zoek dus camping waar ik mijn haflinger bij kan meenemen.
ikzoek een plek waar zij savond 1 plak hooi kan eten in een stal of wei kan staan snachts en sochtend een plak hooi kan eten van daar . veder uiteraard gewoon water aanwezig.
voor ons zelf hebben wij uiteraard plek nodig voor een trekkers tentje enz. er hoeven geen luxe dingen zoals kantine zwembad enz te zijn een boerderij camping is prima.
wie weet er gezellige plekken waar wij kunnen slapen.
ikke schreef:veranadautje schreef:Hallo,
Ik wil graag samen met een vriendin en mijn pony een trektocht maken.
wil zeggen: elkedag tussen de 10 en de 15 km lopen op een camping overnachten en de volgende dag weer veder.
Nou ben ik op zoek naar camping in gelderland beginnend vanaf zevenaar.
Ik zoek dus camping waar ik mijn haflinger bij kan meenemen.
ikzoek een plek waar zij savond 1 plak hooi kan eten in een stal of wei kan staan snachts en sochtend een plak hooi kan eten van daar . veder uiteraard gewoon water aanwezig.
voor ons zelf hebben wij uiteraard plek nodig voor een trekkers tentje enz. er hoeven geen luxe dingen zoals kantine zwembad enz te zijn een boerderij camping is prima.
wie weet er gezellige plekken waar wij kunnen slapen.
Zou ik iets anders aanpakken:
Neem een kaart en een passer (of de digitale tegenhanger) en trek een cirkel van 15km rond je startpunt. Kijk of je een slaapplek kunt vinden in de buurt van de lijn en zet vanaf dat punt weer een cirkel. Zou bouw je je tocht op en kun je gericht in bepaalde gebieden zoeken.
Google is your friend, meer dan Bokt wat dat is niet zo reislustig als sommigen willen doen geloven.
) en ik heb altijd veel aan marktplaats.
, erg leuke plek en mensen!
sterreke98 schreef:T hoefijzer is Zwiggelte kon dacht ik ook, erg leuke plek en mensen!