Ponykamp reiterhof rohe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mdominique

Ponykamp reiterhof rohe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 21:22

Hooi,
Heeft iemand ervaring met Reiterhof Rohe in Duitsland. http://www.reiterhof-online.de met de ponykampen? Het is allemaal zonder zadel en dat leek mij heel erg leuk maar is het echt zo leuk als op die filmpjes en hoe is de begeleiding? En als je op buitenrit gaat gaat er dan begeleiding mee. En hoe is het buiten het rijden? En zijn het leuke pony's en paarden?
En wat weten jullie ervan ik vind de website niet heel duidelijk en als jullie een kamp weten wat hierop lijkt zeg het asjeblieft dan ook :)

Sorry als dit hier verkeert staat
Groetjes Mdominique

Mdominique

Re: Ponykamp reiterhof rohe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 22:13

Niemand?

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:48

Ik heb er op youtube veel filmjes van gezien van een meisje dat judith heet en er heel vaak heengaat. Ziet er leuk uit, je kunt zowel met als zonder begeleiding rijden. Het is wel erg grootschalig. Maar of het ook leuk is als je niet met een eigen vriendinnen groepje gaat en als je niet Duits bent? Lijkt me niet zo.
vergelijkbaar in die omgeving zijn nog twee van die grote bedrijven, Junkern-beel en Reiners.
als je iets vergelijkbaars zoekt, lijkt mij het fjordenpaard in Drenthe een heel leuk ponykamp, daar hebben ze soortgelijke paardjes in een soortgelijke omgeving, maar dan nederlands

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 09:24

Ja ik ken het fjordenpaard wel een paar keer geweest maar ik vond de sweer toen ik een dagje mee reed niet zo leuk en de groep was veels te groot en de begeleider viel in rengalop dus de rit die ik mee reed was ook de stomste van het kamp want mijn vriendinnen waren er wel op ponykamp maar ik vind het wat te grote groepen en daar krijg je geen les. En het fjordenpaard is met zadel.. Maar ik denk dat dit dan wel misschien iets is voor als ik duits kan en met een groepje ja.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 16:05

Kijk eens een dit topic xMarjolein @ [YRT] Ruiterkamp (12+) met veel buitenritten! (2012)

Je kunt misschien xMarjolein die hier staat een pb sturen, die heeft vriendinnen die naar Junkern-beel vaker naar Junkern-Beel zijn gegaan.
Mij lijken deze vakanties super in die leeftijd jammer dat ik te oud ben :-) Ik spreek dan wel weer heel goed Duits :D

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 16:39

Bedankt :D ! Ik zal haar een pbtje sturen