) het rijden en de ponies zo leuk vindt zijn we aan het rondkijken voor een (grotere) pony voor thuis. Ponies zat, maar wat zoek ik nu eigenlijk? Zelf neig ik heel erg naar een braaf oudje die nog lekker met haar wil rondhobbelen en waar ze veel plezier mee kan hebben en vertrouwen van kan krijgen. Maat maakt dan misschien niet eens zoveel uit wat mij betreft.Maar de een zegt ga toch voor een kleine maat, de ander roept neem een jongere/grotere pony dan kan ze langer vooruit want anders moet je weer snel een andere kopen, weer iemand anders zegt ja, je wil toch een beetje een knapperd voor als je ooit op wedstrijd gaat, of "als ze jong zijn en braaf dan blijven ze ook wel braaf, oudere ponies kunnen ook stout zijn" kortom, ik weet helemaal niet wat verstandig is om te doen...
Er zijn volgens mij zoveel fouten die je kan maken als je een eerste pony gaat kopen, ik wou ze niet allemaal maken
Zelf ben ik begonnen op een welshje die niet zo braaf was maar toen was ik ook al 11. Mijn dochtertje is bijna 8, dat is toch een heel verschil dus ik kan het zelf niet goed vergelijken. Het mooiste zou zijn via zo'n ponyclubcircuit natuurlijk, maar daar zit ik nu helemaal niet in momenteel...
Dus. Waar moet ik naar zoeken. Help

). In de ogen van velen was dit waarschijnlijk een erg lelijke pony om te zien

). Met Dicky had ik haar bij wijze van spreken nog helemaal alleen op buitenrit kunnen laten gaan (gebeurde uiteraard nooit maar geloof me dat gemoedsrust voor jezelf heel veel waard is! Het gaat er niet alleen om dat je dochter de pony vertrouwt maar ook dat jij je dochter aan de pony toevertrouwt (mijn man en ik noemden Dicky altijd grappend onze babysitter
)