Waar moet je op letten. Wanneer niet meenemen?
In Nederland of Belgie keuren? Tips? Sites met info... Alles welkom....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb ik mijn paspoort opgestuurd naar het Belgische stamboek en die hebben hem op mijn naam gezet en netjes terug gestuurd.Marije_jiplover schreef:Als men een organisatie die al 4,5 jaar niet meer zo heet, nog steeds bij de oude naam noemt, kan ik dat niet erg accuraat noemen.
Evenals de beschreven aanvraagprocedure, een fax wordt al heel lang niet meer gebruikt, dat is eerst opgevolgd door e-mail en nu door webforms.
Het is dus een feit dat de door jou aangehaalde informatie achterhaald is.
Dan kun jij vinden dat de informatie van de KNHS up to date is, maar de feiten bewijzen het tegendeel.
Wanneer definitieve export tussen België en Nederland vrij zou zijn, wat doet de NVWA dan op de paardenmarkten? (wekelijks vertrekken in Barneveld zo'n 50-100 paarden naar België, mét een gezondheidscertificaat, tijdens de jaarmarkten in Bemmel, Elst, Zuidlaren en Hedel is de NVWA ter plaatse voor exportcertificering, vanuit Elst en Hedel gaat het gros van de geëxporteerde paarden naar België, tevens zijn de vervoersteam actief tijdens de paardenmarkten om paarden die zonder gezondheidcertificaat op weg zijn richting de grens van de weg te plukken).
Dat doen ze vast omdat het niet nodig is volgens de regels, want dat houdt zo lekker stand in een rechtszaal, als er geprocedeerd wordt tegen een bekeuring ivm niet aanwezig zijn van een gezondheidscertificaat