Werkvakantie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Firelover96

Werkvakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 19:43

Hallo!

Ik heb lang gezocht naar een invulling van mijn lange vakantie na mijn examens, ik had een leuke vakantie gevonden, maar ik ben weer gaan twijfelen.

Na rondzoeken op internet voor iets anders, kwam ik op het idee dat een werkvakantie een super ervaring is. Het gaat mij niet om het geld, maar om de ervaring, een klein salaris/vergoeding is natuurlijk altijd leuk, maar niet noodzakelijk.

Het liefst natuurlijk een werkvakantie met paarden ergens in Europa. Dit omdat buiten Europa toch echt nog iets te ver voor mij is gegrepen.

Dus kunnen jullie mij misschien een beetje op weg helpen, in de zin van met jullie ervaringen en/of een leuk adres waar ik contact mee op kan nemen.

Groetjes Laura!

P.S. Ik spreek engels, en een beetje frans.

anyw1

Re: Werkvakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 19:48

Anoniem

Re: Werkvakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 19:56

Ik weet dat ze bij http://www.sundanceranch.nl/ iemand zoeken voor in (mei), juni, juli en augustus. Is in Zweden, maar de eigenaren zijn Nederlands :j
Verder had ik hetzelfde idee als jij. Ik wist wel iets specifieker wat ik wilde, en heb toen gewoon wat stallen gemaild om te vragen of ik kon werken :P En het is me gelukt! In juli en begin augustus zit ik tegen kost en inwoning in België bij één van de grootste Quarter/Paint fokkerijen in Europa :D Oftewel, als je graag ergens heen wilt maar geen vacature oid ziet, gewoon bellen of mailen. Dat kan je nog iets heel leuks opleveren :D