Enjoy the ride

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Enjoy the ride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 23:19

Hallo lieve bokkers!

Ik zit met een transport probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer, haha :D

Op 23 maart wil ik graag meedoen aan Enjoy the ride in Arnhem, en de heenweg ernaar toe is geen probleem. Heen weg kan mijn vader mij brengen met de trailer van een kennis. Nu moet ik ook nog terug. Helaas moet mijn vader werken 's middags en kan mij dus niet ophalen. Helaas kan niemand in mijn familie met een BE rijbewijs terugrijden, en ik mag niet met een anderhalfpaard trailer rijden van mijn vader.

Welk transportbedrijf rijd alleen een terugrit, en is een beetje te betalen, haha :P? Ik zou de rit wel graag rijden, maar als een "enkele reis" per transport bedrijg niet mogelijk is, dan moet ik de rit laten gaan.

Kunnen jullie mij helpen?

Edit: typo

cissy

Re: Enjoy the ride

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:11

met B rijbewijs mag je tegenwoordig meer dan vroeger en je hebt kans dat je gewoon zelf mag rijden.. Of je vader moet zijn auto niet willen uitlenen aan je?

Als je wilt weten of het kan dan moet je even naar de volgende gegevens kijken, leeg gewicht en TMM van de auto en wat de auto mag trekken. Van de trailer moet je weten wat de TMM is.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 18:15

Mijn vader wilt zijn auto wel uitlenen, maar ik mag niet met de trailer erachter rijden. Dat wilt ie me niet leren dus kan ik zelf niet rijden. De auto weegt 1250kg en mag 1200 trekken.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:23

het is nog geen 23 maart dus je kunt nog poosje oefenen? ;)

Ik kan je ook wel heen en weer crossen maar ik woon niet in jouw buurt, zie mijn adv op boktmarkt.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:33

Als je auto maar 1200 kg mag trekken ben je 9/10 toch al niet in orde.
Mag op papier mooi lukken, maar op de weegbrug ga je toch ocer het gewicht zitten, nogmaals 9 kansen op 10.

Zet een verichtje op de markt, dan zal er toch wel iemand zijn die je wil rijden.
Of toch in je familie of vriendenkring, je hebt nog 3 weken.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 18:42

Ik zal eens kijken, er moet toch iemand zijn die me mee terug kan nemen? Heen gaat wel lukken, alleen terug nog..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 12:31

Al bedacht om contact op te nemen met de organisatie en kijken of er iemand uit je omgeving meedoet, die wellicht bereid is je mee terug te nemen?

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 12:35

Dat is een goed idee, ik zal eens contact opnemen met de organisatie. Helaas kan niemand uit mijn omgeving me terugbrengen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 12:37

als laatste 'redmiddel' zou je nog ergens daar in de buurt een stal kunnen zoeken en je vader de volgende dag laten ophalen

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 23:21

cissy schreef:
als laatste 'redmiddel' zou je nog ergens daar in de buurt een stal kunnen zoeken en je vader de volgende dag laten ophalen

Dat zou eventueel ook nog wel kunnen. Ik wacht even de reactie van de organisatie af en dan kan ik altijd nog zeggen, we logeren een nachtje.