Zoektocht: Eurostar rijbroek met leren zit en hoge taille

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KPet

Zoektocht: Eurostar rijbroek met leren zit en hoge taille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:30

Hallo!

Ik draag al sinds jaar en dag dezelfde rijbroek van eurostar (exemplaren wisselen, model nooit). Ironisch genoeg kan ik het model momenteel niet meer terugvinden, maar het komt geloof ik het dichtst bij de Finale. Ondanks het feit dat ik het in het weekend vaak hele dagen in die broeken rondloop slijten ze echt niet, op een paar pluisjes na een paar jaar na.

Nu mijn vraag: Ik ben op zoek naar een model met leren zit ivm een paard dat af en toe nogal enthousiast wil worden met rijden (lees: bokken :D ). Het is moeilijk om mij er af te krijgen, maar het enige nadeel van mijn huidige broeken is dat ze erg glad zijn. Iets meer grip vermindert het aantal blauwe plekken hopelijk. :P

Ik wil eigenlijk mijn 'vaste' model met leren zit, want die zit geweldig. Het is een ribbroek, niet fluweel, met hoge taille (en dit is een absolute vereiste!). Ik ben niet zo van de poespas qua kleding. Netjes, maar klassiek zeg maar, dus ik wil gewoon een effen kleur in het juiste model. Iemand tips??

_Sofie

Re: Zoektocht: Eurostar rijbroek met leren zit en hoge taille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:30

KPet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 22:50

Dat is precies wat ik bedoel! Alleen nu nog in lengtematen, want de reguliere van eurostar kom maar tot halverwege mijn kuiten. :P

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 08:02

Als het goed is bestaat ie ook in lengtematen, even goed speuren op internet :)

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:01

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:36

Ik hoorde dat de klarissa met leren zit-vlak er uit gaat, ik vind de stof juist zo ideaal omdat hij wat dikker is (voor de winter) je hebt nu nog oude modellen in de winkel hangen in die stof, met steekzakken en die met één rits-zakje. Maar "die" stof gaat er dus uit ! Jammer, de nieuwere modellen zijn allemaal wel leuk maar de stof zo dun : (