Een goede vriendin en collega van me is gestopt met paard rijden. Haar paard met toebehoren zijn al verkocht en nu wil ze van de meeste paardrij kleding en spullen af. Ze vroeg aan mij of ik daar interesse in heb endat heb ik zeke. Het zijn goede merk kleding die veel geld hebben gekost en was er erg zuinig op geweest.( kerk kleding: Kingsland, Pikeur, Anky, hkm Enzo) Ze. Heeft jassen rijbroeken, vesten shirts en noem het maar op zij heeft heel veel. We hebben dezelfde maten van kleding en schoenmaat, wat een geluk voor mij. Daar naast heeft ze nog wat verzorgings spullen dieiker zo bij mag hebben. Ik kan al deze kleding voor een prikkie over kopen en ik moest maar eens een bod uit brengen. En daar gaat het mij nu om , wat kan ik hier voor geven? Het zijn wel gebruikte kleding van goede merk en de kleding is vanaf 1 jaar tot een jaar of 4 . Ik weet hete het niet wat ik hiervoor moet geven en ik hoop dat op Bokt mij een goede tip wordt gegeven wat ik er voor moet geven.
Even met je vriendin rond de tafel gaan zitten. Want ze is vriendin van je dus gunt het jou ook. Gewoon samen over hebben waar zij aan denkt en wat voor jullie allebei goed voelt. Teveel geven is niet fijn in een vriendschap en te weinig ook niet. Ga gewoon aangeven dat je het moeilijk vindt om te weten wat reëel is om te geven. Succes ermee.
Dat zal ze heus wel weten, alleen denk ik dat ze dat niet echt durft te zeggen wat ze er wil voor hebben want ze dit nu in een vecht scheiding. Dus kan alle centen goed gebruiken.
Weet je hoeveel shirts/vesten/rijbroeken het ongeveer gaat? wij kunnen nou geen schatting geven omdat we geen flauw idee hebben of het om 5 shirts, 5 vesten en 5 rijbroeken gaat of 20 shirts, 20 vesten en 10 rijbroeken
Shirley
Geplaatst: 23-02-14 18:51
Misschien even op de Boktmarkt en Marktplaats vergelijkbare kleding zoeken en daarvan de gemiddelde vraagprijs nemen ? Dan vanwege de grote hoeveelheid bijvoorbeeld 10% korting ?
Het blijft moeilijk als jullie geen van beiden eigenlijk over geld willen praten
Denk aan een stuk of 10 rijbroeken , shirts en vesten gaan dure merken , dan een stuk os 8 jassen van winter/zomer en 4in1. Rij laarzen leer. Jodhpurs endsn nog 6 leuke setjes. Teveel om op te noemen.
Ik zou er gewoon de items uitzoeken die jij wilt hebben en dan per item gaan bekijken.
Per rijbroek, afhankelijk van hoe goed die nog is tussen de €15 en €25. Per shirt tussen de €5 en €15. Per jas tussen de €10 en €30.
Evelienepien
Geplaatst: 23-02-14 19:13
Zou gewoon ff googlen voor jezelf Bedoel; rijbroek duurder merk + leren kont kost toch al snel 100,00 + Winterjassen duurdere merk idem, zomerjassen tussen 50 en 100 Shirtjes tussen 25 en 50 Rijlaarzen 150 Dit is globaal nieuwprijs genomen dus reken maar uit. En praat er met haar over want je wil haar natuurlijk ook niet beledigen; tis wel kwaliteitsspul.. Al pratende kun je erachter komen ?! Succes!
Ik zou haar toch vragen wat ze voor alles in gedachte heeft. Je vind het zelf al moeilijk om er een prijs aan te verbinden, dus voor ons is het , ongezien, nog veel lastiger te zeggen..