Ervaring Back on Track Rug beschermer / kleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mvrdehaan

Ervaring Back on Track Rug beschermer / kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 23:39

Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie, maar kon niets vinden wat nog een beetje uptodate was!

Ik heb rugklachten en daarom moet ik ervoor zorgen dat m'n rug niet koud wordt. Vooral de onderrug.

Nou ben ik benieuwd of er ook mensen zijn die ervaring hebben met de rug beschermer of kleding van Back on Track? Bij Kramer hebben ze redelijk wat producten. Het is vrij prijzig, maar als het werkt heb ik het ervoor over natuurlijk.

Is het ook echt warm / is het lang genoeg?

Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Sunlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:34

Volgens mij niemand?!? Ik heb zelf ook interesse in verwarmende kleding dus wel jammer! Was nl ook wel benieuwd ;-)

Cemlys

Re: Ervaring Back on Track Rug beschermer / kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:39

Ik heb de back on track polsbeschermer gebruikt voor een overbelaste pols, gaf wel altijd een fijn gevoel als ik hem aanhad, daarna ook een shirt aangeschaft die ik vooral s nachts of overdag tijdens training aanheb. Ik was s ochtends vaak stijf en dat is met het shirt veel minder tot afwezig.
Daarnaast werk ik wel aan houding en af en toe rug laten bijwerken.
Het is niet zo dat je een oppervlakte warmte voelt, zoals bv een hotpack, ir straling gaat dieper zn doorheen weefsels, eigenlijk zweet ik nooit onder die stof waardoor het wel aangenaam dragen is

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:50

Ik heb ook meerdere spullen van Back on Track. Ik ben er zeer tevreden over. Ik gebruik de shirts bij mijn rug/schouderklachten en ik merk absoluut verschil. Het is aangenaam warm waardoor ik minder last heb van mijn rug, zeker bij een hele dag staan. Ik heb ook de rugbeschermer en die geeft ook steun. Niet heel veel maar ik merk zeker verschil :j

Het is inderdaad geen hotpack of kruik maar ik denk zeker het proberen waard!