Ik zoek me oude C - pony. Op zijn paspoort heet hij Dael.
Wij noemde hem Paco Robanno. Wij hebben de naam ook "meegegeven".
Hij is nu zo'n 5/6 jaar oud. Het was de allerliefste pony, je mag alles bij hem doen.
Hij vind springen leuk, maar toen wij hem net hadden kon die het niet zo goed.
Wij hebben hem verkocht naar een stal in Brabant die paarden doorrijd en veder verkoopt.
Ik dacht dat hij naar een manege was door verkocht, maar dat weet ik dus niet zeker. We hadden gevraagd of de nieuwe eigenaren contact met ons op wouden zoeken, maar dat is nooit gebeurd. Hij is nu zo 1,5 jaar weg.
Hij heeft een klein wit kolletje en op ze neus een wit streepje en een roze achtig neusje.
Hij heeft 3 oplopende zwarte beentje tot ze knieën en rechts achter heeft hij een wit sokje en daarna loopt het ook zwart op tot ze knie.
Hij heeft heeeel dik behang alles. Ze manen, staart, sokjes.
Ook heeft hij soort een fjorden streep op ze rug. Veder weten we niet wat voor ras hij is we denken dat er new forest, fjord inzit. Hij is geen iele pony. Zijn moeder heette volgens mijn ook Dael. [url]C:\Users\hendrika engelhard\Pictures\285509_151955171551089_6733121_n.jpg[/url]
[url]C:\Users\hendrika engelhard\Pictures\282466_151955301551076_2110768_n.jpg[/url]
ik weet niet goed hoe ik foto's er in zet, maar al kopier je de link krijg je de foto's
Ik heb nog meer foto's van hem maar niet op deze computer.
Als iemand maar iets weet hoor ik het heeel erg graag!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-02-14 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd