[PG] C pony, ruin, valk, Dael of Paco!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

valerieee100

[PG] C pony, ruin, valk, Dael of Paco!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 12:21

Ik zoek me oude C - pony. Op zijn paspoort heet hij Dael.
Wij noemde hem Paco Robanno. Wij hebben de naam ook "meegegeven".
Hij is nu zo'n 5/6 jaar oud. Het was de allerliefste pony, je mag alles bij hem doen.
Hij vind springen leuk, maar toen wij hem net hadden kon die het niet zo goed.

Wij hebben hem verkocht naar een stal in Brabant die paarden doorrijd en veder verkoopt.
Ik dacht dat hij naar een manege was door verkocht, maar dat weet ik dus niet zeker. We hadden gevraagd of de nieuwe eigenaren contact met ons op wouden zoeken, maar dat is nooit gebeurd. Hij is nu zo 1,5 jaar weg.

Hij heeft een klein wit kolletje en op ze neus een wit streepje en een roze achtig neusje.
Hij heeft 3 oplopende zwarte beentje tot ze knieën en rechts achter heeft hij een wit sokje en daarna loopt het ook zwart op tot ze knie.
Hij heeft heeeel dik behang alles. Ze manen, staart, sokjes.
Ook heeft hij soort een fjorden streep op ze rug. Veder weten we niet wat voor ras hij is we denken dat er new forest, fjord inzit. Hij is geen iele pony. Zijn moeder heette volgens mijn ook Dael. [url]C:\Users\hendrika engelhard\Pictures\285509_151955171551089_6733121_n.jpg[/url]
[url]C:\Users\hendrika engelhard\Pictures\282466_151955301551076_2110768_n.jpg[/url]

ik weet niet goed hoe ik foto's er in zet, maar al kopier je de link krijg je de foto's

Ik heb nog meer foto's van hem maar niet op deze computer.

Als iemand maar iets weet hoor ik het heeel erg graag!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-02-14 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

TarzanDePony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:50

*D Hoi Valerie,

Ik denk dat dat ook onze pony geweest is, inmiddels is mijn dochter 'm ontgroeid. Een schat van een pony, niet erg voorwaarts maar dat was juist goed voor mijn dochter om mee te beginnen. :)) We hebben 'm vanaf zijn 5 t/m 7 jaar gehad, bij ons werd hij Tarzan genoemd (die naam was bedacht voor 'm toen hij op de manege kwam, we vonden het wel een stoere naam!)

Hij stond eerst in Mariaheide (Brabant) op de manege, daar was íe van ons. Nu staat hij in het plaatsje Goirle op manege "De Heideruiter", ook in Brabant. Daar heet hij weer Paco. We zijn er nog een keer gaan kijken en hij heeft het daar goed naar zijn zin! Eigen stalletje, elke dag weidegang en hij is daar van het nichtje van de eigenaar, als ik het goed begrepen heb. Een meisje van een jaar of 8, 9, die van een B naar een C pony ging. Ze kunnen er erg mooie buitenritten maken! Toen we belden mochten we zo een afspraak maken om langs te komen, mijn dochter mocht 'm poetsen en zelfs nog rijden!
Hij heeft met mijn dochter goed leren galopperen en ook ging hij mee met springles, in het begin nog wat onhandig maar dat ging steeds beter, hij vond het erg leuk! :):)

Heb jij toevallig nog foto's van 'm van de 1e jaren? Mijn dochter zou dat geweldig vinden!!!
Wij kunnen je ook nog foto's sturen van de paar jaar dat íe bij ons was! /3

Groetjes van Ingeborg en Iris
ps. De eigenaar van de manege waar mijn dochter reed, heeft nooit gevraagd of we contact wouden opnemen. :(

Fotos's: https://www.google.nl/search?q=Tarzan+h ... B900%3B900

https://www.google.nl/search?q=Tarzan+h ... 575%3B1256

Filmpje met foto's:
https://www.youtube.com/watch?v=Ap0GsgxrANI