23 september 2012 heeft zij dit veulen alweer verkocht wegens diverse omstandigheden.
Het veulen kreeg de naam Pablo van die vriendin, echter weet ik niet of dat zijn huidige naam nog is natuurlijk. Ik heb nog vrij veel contact gehad met de nieuwe eigenaar, ik had namelijk van midden augustus tot de verkoop de zorg voor Pablo over genomen.
Pablo was gechipt en ingeënt, (basis enting, eenmaal) maar het paspoort was nog niet aangevraagd, dit zou later toegestuurd worden.
In ieder geval kostte het een erg lange tijd tot het paspoort was aangevraagd, betaald en binnen was.. Uiteindelijk kreeg ik het in handen en heb ik dat nog steeds in handen. Wat moet ik er mee? Niks dus.. Ik heb het al enkele keren opgestuurd maar ik krijg dat kreng elke keer weer terug alsof het een boomerang is.. Het is een adres uit Belgie, voor mij zo'n anderhalf rijden enkele reis, maar om zomaar langs te gaan?
Nu wil het zo zijn dat het mail adres sinds deze nazomer niet meer gebruikt wordt, want ook mijn mails krijg ik als boomerangs terug. Ik heb gegoogled op naam, op adres en heb diverse tel nummers gevonden en gebeld en gesmst.. Tjah, geen reactie dus vast het verkeerde nummer of het nummer is niet in gebruik..
Maar wat moet ik met een paspoort waar ik niks aan heb en waar de gegevens in staan die behoren aan de meid die Pablo heeft gekocht?
Langs rijden vind ik nogal wat dat kost me toch behoorlijk wat benzine, zeker omdat ik niet weet of dat nog hun huidige adres is en ik niemand kan bereiken en dus niet weet of de mensen uberhaupt thuis zijn..
In ieder geval zoek ik nu dus het paard, eigenaar kan ik ook wel zoeken maar ik vind het niet netjes om adressen en namen te noemen en dus hoop ik dat het via deze weg toch lukt..
Informatie pony:
Naam: Pablo
Kleur: Bruin
Aftekeningen: Bles, links achter sokje, links voor witte kogel (dacht ik)
Geslacht: Ruin
Geboortedatum:03-03-2012
Moeder: Haflinger Amber
Vader: Volgens zegge een Fries
Januari 2013 was Pablo ernstig ziek wegens bloedwormen en was toen erg mager, afgelopen zomer weet ik dat hij geopereerd is aan straalkanker. Wellicht is dit toch informatie waaraan mensen het dier kunnen herkennen.
De eigenaren hadden naast Pablo nog een fjord.

Meest zichtbare veulen.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/t31/243215_3509571272445_726014737_o.jpg
Foto januari bij de eigenaar die ik zoek..
http://i1024.photobucket.com/albums/y305/daffie92/BF/DSCN0016_zps4b710741.jpg