Ik heb een vraag, ik wil graag voor de paardendagen in Driesum-Wâlterswâld iets leuks doen. Mijn vriend en ik hebben elkaar daar leren kennen en sindsdien vliegen we samen door de hindernissen.
Nu is het zo dat dit het 3e jaar op rij wordt, dat we samen starten als team. Hij komt uit Brabant en ik uit de aangrenzende dorpen van bovenstaande.
Het leek mij leuk om een nieuw shirt te ontwerpen met half friese en half brabants patroon. Een soort van voetbalshirt. Heeft iemand hier ervaring mee, waar dit kan. En wat de eventuele kosten zullen zijn? Wij hebben maar twee shirts nodig.
Wel ervaring met het laten bedrukken van shirts.. maar dat kan tegenwoordig bijna overal online. Zeefdruk is dan het beste ("verf" wordt in de vezel opgenomen).. Je zou ook zelf met textielverf aan de slag kunnen, of een combinatie maken van een afbeelding (eventueel iets ontwerpen in een grafisch programma) en dat laten drukken op een shirt en dan daar zelf nog wat bij schilderen/tekenen met textielverf/stiften...
jorika1986
Geplaatst: 18-02-14 09:22
Er zijn genoeg zaakjes die tegenwoordig shirtjes bedrukken, gewoon zoeken op google en even met het zaakje bellen zodat je kunt uitleggen wat je precies wilt. Kun je gelijk vragen wat het kost.
jst_lyske
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-14 18:49
Het is de bedoeling dat het een soort voetbal shirt wordt. Niet een shirt met een plaatje er op of zo.
Als je een beetje handig bent met Corel of Adobe ofzo dan kom je een heel eind. anders vraag eens een t-shirtdrukker of hij je wilt helpen, desnoods sponsort ie maar wat erbij. Kan ook leuk voor hem/haar zijn.