Ik heb een vraag, ik weet niet of ik dit op dit forum kan vragen, maar dan hoor ik het wel..... Mijn vriendin heeft haar friese paard Jetze V, vader Leffert, moeder Lena, geboren 31-05-2003 verkocht.... Ze heeft een zwaar val ongeluk gehad met hem, en is toen bang geworden. Door adviezen van anderen is ze overstag gegaan, om hem te verkopen... Ze dacht dat ze de goede keus had gemaakt door hem te verkopen.... Ze heeft Jetze vanaf veulen gehad.
Nu zou ze zo graag willen weten hoe het met hem is, of hij nog leeft, of waar hij terecht is gekomen. Ze had hem aan een manege ( hippisch centrum westland) verkocht, met de belofte dat hij niet door verkocht zou worden...Nou , die belofte duurde niet lang. Jetze is verkocht....Volgens de manege eigenaar, naar Duitsland.... Ze zal meer rust krijgen als ze weet wat er met hem is gebeurd...dan kan ze het een plekje geven. Ze heeft Jetze in Februari 2011 verkocht..... Wie o wie kan ons helpen met wat info? Alvast bedankt voor de moeite!! Groetjes Saskia...
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-02-14 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt
Romyv
Geplaatst: 06-08-14 18:10
Ik sta naast hcw en ken aardig wat Friezen in de omgeving dus zal eens rond vragen.. Heb je iets meer gegevens? Schofthoogte, mv, foto, eventuele aftekeningen enz
Er zijn een flink aantal reacties verwijderd, die niets te maken hadden met de zoektocht naar het paard en/of die te persoonlijk werden. Bij deze dan ook het dringende verzoek om alleen te reageren met info en tips die kunnen helpen het paard te vinden.
Peterina
Geplaatst: 09-08-14 13:21
Citaat:
Jetze V, vader Leffert, moeder Lena, geboren 31-05-2003
Wie is de vader van Lena? Dit informatie zou eventuele internet zoek akties vermakkelijken.