Smalle kuiten en lederen rijlaarzen kunnen nog wel is een probleem zijn. Ik heb kuitmaat 32, en prachtige leren laarzen van DeNiro gevonden die die kuitmaat hebben.
Ce Niro laarzen heb ik inderdaad toen een keer gepast,
laliz
Geplaatst: 16-02-14 11:34
Ik kwam uit bij Cavallo Junior XL, qua hoogte voor volwassenen, qua kuitmaat smaller. Ze hebben binnen dat model ook nog verschillende hoogtes en breedtes. -edit: mijn junior XL laarzen zijn 50 cm hoog.
Ik heb ook 33 (hoogte volgens mij net iets hoger nog) en heb Petrie gehad, Derby en nu DeNiro. De Derby en DeNiro's zaten in de standaardmaten zelfs nog.
Opzich zijn ze er inderdaad wel maar omdat ik geen 300 euro ofzo wil uitgeven en gewoon rits achter veter voor wil blijft het lastig, De Niro laarzen wil ik nog een keer na gaan kijken
EDIT: Ik weet niet helemaal zeker meer welke laarzen ik toen gepast heb, haha
lindas84
Geplaatst: 02-03-14 09:50
tja dan toch naar de winkel gaan en passen... Ik heb cavallo's maar kuitmaat 35 dus dat is nog redelijk te verkrijgen. Met je maten gericht op marktplaats gaan zoeken, wellicht een mooie gebruikte dan. of eentje die in een outlet staat.
sannedeedee1
Geplaatst: 02-03-14 09:55
Je hebt Tattini laarzen, een vriendin van mij heeft die, zitten echt super lekker, en heb je ook verschillende maten van. Volgens mij rond de 190 euro, en verkrijgbaar bij Huppa ? (Weet het niet zeker namelijk )
Hetzelfde probleem! Zo vervelend! Je zit gelijk in een hele hoge prijsklasse...
Binoche
Geplaatst: 04-03-14 23:46
De niro laarzen hebben ze idd met heel smalle kuitmaat, de mijne zijn mij ondertussen zelfs te smal geworden
marlonFloris
Geplaatst: 04-03-14 23:54
Ik heb ook hetzelfde probleem en liep laatst toevallig tegen goed passende laarzen aan. Is gewoon geluk hebben en marktplaats in de gaten houden
Weet niet of ik dit hier zo mag vermelden maar stuur mij anders even een pb want heb nog een paar laarzen staan die mij net te hoog zijn en dus weg mogen. Ze zijn nog niet eens ingezakt. Maat 39.