sir lancelot versus racefac

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elieneke_1

sir lancelot versus racefac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 13:14

Dag iedereen! Ik ben sterk aan het twijfelen tussen deze twee bodyprotectors namelijk de sir lancelot en de raceface.
Wie heeft er ervaring met een van de twee of allebei?
Ik weet het, ik moet ze natuurlijk ook zelf passen en aanvoelen maar zou ook jullie ervaringen willen kennen.
Dus wees vrij om hier jullie goede en slechte ervaringen te delen of als er nog andere heel goede bodyprotectors zijn laat het maar weten!
Alvast heel erg bedankt! /3

Avriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:20

Ik heb echt al diverse bodyprotectors gehad en geprobeerd en rij nu een jaar met een rode bodyprotector van Sir Lancelot. Die bodyprotectors van Sir Lancelot zitten gewoon perfect met heel veel bewegingsvrijheid. Ze zijn op de schouders en aan de zijkanten perfect af te stellen naar je lichaam (groot voordeel). Je merkt niet eens dat je hem aan hebt en het zit gewoon mooi ! Veel beter dan al die andere merken bodyprotectors (nou ja, meer planken |( )
De kwaliteit van hun protectors is gewoon super, mooi afgewerkt enzo. Het leuke vind ik ook dat ze verschillende kleuren hebben, zelfs met de vlag erop *\o/* . Hun service is ook top :9 .
Ik was de eerste op onze stal met een Lancelot bodyprotector. Nu rijden er nog twee in een Lancelot bodyprotector ! Iedereen vind ze top.
Toen ze hem hadden opgestuurd (lekker snel geleverd !) was de maat toch te klein. Ik kon hem gratis terugsturen en 3 dagen later had ik al de goeie maat in huis, zonder verzendkosten !
Ik wil geen andere meer dan van Sir Lancelot !
Succes !

elieneke_1

Re: sir lancelot versus racefac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 00:21

Dankje, hij klinkt perfect :)

yarkayunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:50

ik heb had raceface hij werkt goed maar gaat wel snel kapot daarom heb ik hem niet meer

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:53

Ik heb ook een BP van sir lancelot, vind hem fijn zitten, je merkt idd niet echt dat je een bp aan hebt, hij zit als een bodywarmer alleen dan wat strakker natuurlijk :+ Kan er nog alle kanten mee op bewegen, prijs-kwaliteit is super, heb 'm nu 3/4 jaar en gebruik hem zo'n 4x per week en nog geen slijtage te zien :).

Zit eraan te denke om hem ook in het blauw te kopen, heb nu namelijk een roze maar dat vloekt zo als ik dan met een andere kleur dekje rijd }>

elieneke_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 20:05

Djeradalover schreef:
Ik heb ook een BP van sir lancelot, vind hem fijn zitten, je merkt idd niet echt dat je een bp aan hebt, hij zit als een bodywarmer alleen dan wat strakker natuurlijk :+ Kan er nog alle kanten mee op bewegen, prijs-kwaliteit is super, heb 'm nu 3/4 jaar en gebruik hem zo'n 4x per week en nog geen slijtage te zien :).

Zit eraan te denke om hem ook in het blauw te kopen, heb nu namelijk een roze maar dat vloekt zo als ik dan met een andere kleur dekje rijd }>

Haha ja de kleuren zijn super leuk maar kunnen een beetje genant zijn op andere kleuren ;)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:07

hihi ik had die roze gezien van sir lancelot :') Die vind ik wel heeeel gaaf :D
Maar wss ga ik voor zwart of blauw haha

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:38

Ik heb er eentje van Sir Lancelot. Echt een fijn ding!

elieneke_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 21:12

Zal hem tog is moeten testen :)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 16:02

Sir Lancelot is inderdaad heel fijn!