Weet iemand een winkel (liefst beetje in de buurt van Tiel) waar ze een groot accortiment cap's hebben?, omdat ik een "moeilijk" hoofd heb, wil ik ook veel kunnen passen,
Iemand?
Eventueel goede niet al te duren met padding "verstelbare" capnamen zijn ook welkom
Bij het gareel in schijndel, maar is wel een stukje rijden.
Dabo
Geplaatst: 08-02-14 18:36
Wat is een accortiment..? Assortiment bedoel je denk ik Is er geen Divoza of Epplejeck bij je in de buurt? Jij woont daar, dus dan weet je zelf toch wel wat er bij jou in de buurt zit.. lijkt mij?
Nies_
Geplaatst: 08-02-14 18:38
Drunens ruiterhuis heeft wel een vrij groot assortiment.
QueenD
Geplaatst: 10-02-14 12:18
Divoza in Heteren (A15/A50) is met de auto een minuut of 20 tot 30 bij jou vandaan.
Inderdaad, Divoza in Heteren heeft een vrij groot assortiment. Drunens Ruiterhuis vind ik daarin tegenvallen.
Ghostattack
Geplaatst: 10-02-14 12:45
Divoza heeft de meeste caps en is ook nog dichtbij In Harmelen zit nog een ruitershop, maar die hebben niet zoveel caps dacht ik. Epplejeck in Eindhoven misschien? Dat is ook niet heel ver weg.
IrishDraught
Geplaatst: 10-02-14 12:45
Als je in Tiel woont zou ik niet naar Drunens Ruiterhuis of Gareel rijden, Divoza is echt veel groter ook meer dan Epplejeck bijv.
Heb er één gevonden van HB, smalle/ovalen cap, en dan vervolgens nog verstelbaar. Niet heel goedkoop (rond 80,-) maar na een zoektocht van ruim 2 jaar naar een goed passende cap.... (meeste draaicappen waren te breed en dat vind ik gevaarlijk ook al trek je de band strak)
Succes met je zoektocht. Ik heb op gegeven moment ook op HE cappen gepast van verschillende merken.
Divoza heeft er inderdaad erg veel. Is niet zo ver rijden, ik woon ook in omg Tiel en als wij wat nodig hebben gaan we ook vaak daarheen. Eventueel zou je bij Westrienen in Est kunnen kijken (als je Divoza te ver vindt), maar daar hebben ze niet zo heel veel caps.