Graag neem ik de vrijheid om je hier een beetje wegwijs te maken. Het topicgedeelte waar je nu gepost hebt, www, is bedoeld om je even voor te stellen: wie ben je, heb je een eigen paard of rijd je bij een manege, dat soort dingen.
Voor vragen zoals die van jou, over paarden die verkocht zijn en die je nu zoekt, is er het [OV] Opsporing verzocht gedeelte. Daar hoort jouw post eigenlijk thuis. Je topic zelf verplaatsen kan echter niet, die moet een moderator voor je doen. Ik heb ze al op de hoogte gebracht, zodat ze hier eens kijken.
Dat je deze fout maakt, geeft helemaal niets. Iedereen heeft in het begin fouten gemaakt, ook ik. Ik heb destijds veel gehad aan de tip om de help en de regels eens rustig door te lezen, toen werd me al heel erg veel duidelijk of hoe en wat op Bokt. Deze wil ik dus ook graag aan jou doorgeven. Je vindt de help en de regels in de blauwe balk onderaan de pagina, aan de rechterkant.
Ik wens je nog heel veel plezier hier op Bokt en hoop dat je je haflo arabier nog weer vindt!
JesDeursen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-14 15:22
Kan je hem openen ?
Tika
Geplaatst: 08-02-14 15:22
Foto is nu wel te zien. Succes!!
Hanmar
Geplaatst: 08-02-14 23:36
Beste TS, zoals JPitty je al zo behulpzaam uitlegt, is dit forum niet bedoeld voor het zoeken naar paarden/pony's. Ik ga dit topic voor je verplaatsen naar [OV], waar je hopelijk meer tips zult krijgen.
Als er dingen zijn die je niet duidelijk zijn, dan kun je altijd hier even kijken: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help De meeste vragen/problemen worden hier uitgelegd.
ThePast03
Geplaatst: 09-02-14 14:14
Moderatoropmerking:
Omdat dit topic nu op OV staat vanaf hier graag alleen reageren als je denkt te weten waar de pony zich nu bevindt, andere berichten kunnen via pb.