[EG] vorige eigenaar van mijn arabische schimmel Kanoni

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hanjaas

[EG] vorige eigenaar van mijn arabische schimmel Kanoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 16:30

Ik ben opzoek naar de vorige eigenaar van mijn arabische volbloed ruin Kanoni. Kanoni is een blauw schimmel van 3 jaar. Geboren in Engeland. Vader is Mahmoud Shah. Ik heb hem afgelopen zondag in De Meern van een handelaar gekocht. Het enige wat ik weet is dat zijn vorige eigenaar of de moeder van zijn vorige eigenaar Janneke heet. Ze hebben hem ongeveer een half jaar gehad.

Kan iemand mij helpen? Ik zou graag meer te weten komen over zijn verleden.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 11-02-14 15:42, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, naam verwijderd op verzoek van de handelaar

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:38

Ik heb contact opgenomen met een kennis van zijn fokker die mij hopelijk rechtstreeks contact info van haar kan geven.
Zo gauw ik die heb stuur ik ze via PB door.

Wat ik wel heb kunnen uitzoeken:

Kanoni:
Mahmoud Shah x Chautauqua (AHSB*30826 99 Mare Chestnut, van Borneo)
breeder: L. Humphreys, UK

Leuke bijkomend informatie:
Moeder van Chautauqua, Chanele, heeft het zeer goed gedaan in de zadel rubrieken op shows, en is ook 1995 Reserve National Champion Mare en 1997 National Champion Mare geweest. Zij was in 2005 eigendom van Her Grace The Duchess of Rutland.

Hanjaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 21:11

Bedankt voor de info! Z'n fokker en stamboom staan idd ook in zn paspoort. Maar denk niet dat zijn vorige eigenaar hem rechtstreeks van de fokker gekocht heeft. Wellicht kan ik via de fokker wel in contact komen met degene die hem van de fokker gekocht heeft. Maar ga dit eerst even afwachten.