[PG] Picasso E pony van Junior STV

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meggievdveer

[PG] Picasso E pony van Junior STV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 13:46

ongeveer 7 jaar geleden (of iets korter) heb ik tot al mijn verdriet mijn lieve picasso verkocht.
ik had er geen tijd meer voor en moest me op school richten. Nu ben ik al meer dan 3 jaar opzoek naar Picasso maar helaas tot mijn teleurstelling nog nooit gevonden. Mijn wens is om haar nog 1 keer te zien en te knuffelen en te zeggen hoe veel spijt ik heb dat ik haar ooit weg heb gedaan.

Ik hoop via deze weg Picasso nog 1 keer te kunnen vinden.
Haar gegevens wat ik nog weet zijn:

Picasso
Merrie
ong. 165 ( grote E pony)
nakomeling van Junior STV en Uniform
Schimmel, ik denk nu wel helemaal wit, ze leek precies op haar vader!

ik hoop echt dat iemand mij kan Helpen!!!

Afbeelding

Afbeelding

http://i61.tinypic.com/353b4sz.jpg

http://i62.tinypic.com/295beas.jpg

dit zijn de foto's!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-02-14 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, topictitel duidelijker gemaak en foto's in link gezet. Maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

Katja

Re: ik ben opzoek naar mijn lieve picasso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:54

Klopt de stokmaat? 1.65m is gewoon een paard of bedoel je 1.55m?

Meggievdveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 14:01

jaa sorry! klopt het is 155,5 typ foutje, ik ga meteen een foto er bij plaatsen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:38

Volgens mij klopt de afstamming Junior STV x Uniform niet. Uniform was de vader van Junior.
Kan het ook Junior STV x Dublin zijn? Deze bokker heeft namelijk een kleine schimmel genaamd Picasso met als vader Junior STV: memberlist.php?mode=viewprofile&u=108057 Ze heeft ook de dochter van Picasso in bezit.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:56

Nee, die dochter heb ik! :D
Mits het inderdaad Junior x Dublin is.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:56

Oh sorry, zat net ff verkeerd te kijken dan :D Maar dan zouden zowel moeder als dochter terecht zijn :P

Meggievdveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 15:00

Cayenne schreef:
Volgens mij klopt de afstamming Junior STV x Uniform niet. Uniform was de vader van Junior.
Kan het ook Junior STV x Dublin zijn? Deze bokker heeft namelijk een kleine schimmel genaamd Picasso met als vader Junior STV: memberlist.php?mode=viewprofile&u=108057 Ze heeft ook de dochter van Picasso in bezit.

Klopt de vader van Junior is Uniform dat bedoelde ik er eigenlijk mee.
De moeder weet ik niet meer aangezien het lang geleden is.

in ieder geval bedankt voor je berichtje!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:01

Meggievdveer schreef:
Cayenne schreef:

Klopt de vader van Junior is Uniform dat bedoelde ik er eigenlijk mee.
De moeder weet ik niet meer aangezien het lang geleden is.

in ieder geval bedankt voor je berichtje!

Dan is het haar dus waarschijnlijk gewoon. Ik zou bokker Schilderke eens een berichtje sturen als ik jou was :)
Ze heeft een foto van Picasso als avatar.

Meggievdveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 15:18

@cayenne,

bedankt voor je berichtje, ik heb meteen iets gestuurd en ik hoop snel een antwoord te ontvangen!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:23

De moeder van mijn Venga is Picasso; Junior x Dublin. Picasso heeft in haar tweede jaar op de wei gestaan met een bonte jaargenoot. Die heeft haar mogelijk gedekt, of een andere bonte hengst die een uitstapje uit zijn eigen wei heeft gemaakt 's nachts. Toen Picasso 3 was, kwam Venga.
Bokker Schilderke is de laatste eigenaar van Picasso dat ik weet, maar er staat me iets van bij dat ze een tijd geleden wel te koop heeft gestaan. Of ze dus nog bij Schilderke is, weet ik niet.
Als je iets van haar hoort, laat je mij dan ook iets weten? :)

Heb jij ze dan destijds van iemand uit Heeswijk-Dinther gekocht?

Meggievdveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 15:29

venga schreef:
De moeder van mijn Venga is Picasso; Junior x Dublin. Picasso heeft in haar tweede jaar op de wei gestaan met een bonte jaargenoot. Die heeft haar mogelijk gedekt, of een andere bonte hengst die een uitstapje uit zijn eigen wei heeft gemaakt 's nachts. Toen Picasso 3 was, kwam Venga.
Bokker Schilderke is de laatste eigenaar van Picasso dat ik weet, maar er staat me iets van bij dat ze een tijd geleden wel te koop heeft gestaan. Of ze dus nog bij Schilderke is, weet ik niet.
Als je iets van haar hoort, laat je mij dan ook iets weten? :)

Heb jij ze dan destijds van iemand uit Heeswijk-Dinther gekocht?

Jaa dat klopt!!!! ik heb haar van stal hazelbergse pony's. daar komt zij vandaan!!
ik laat je zeker iets horen als ik van haar hoor, ik ben al zo lang opzoek en het zou echt fantastisch zijn als ik haar kon vinden.

Ik heb net je website gezien en Venga is heel erg mooi!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:51

Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd. Graag vanaf hier alleen reageren als je weet waar de pony zich nu bevindt. Andere berichten kunnen via een privébericht.