[PG] Haflinger Armani -Oosterbeek-

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annuh_X

[PG] Haflinger Armani -Oosterbeek-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 20:57

Heey!

Ik heb vroeger een half jaartje op een 6-jarige Haflinger ruin "Armani" gereden. Armani moest nog van alles leren en daar was ik mee bezig samen met een instructrice en de (oude)eigenares.

Armani stond toen bij de Wolfskuil in Rheden. Maar toen ik gestopt was met het bijrijden vanwege school en een leasepaard werd Armani even later verkocht aan een mevrouw in de omgeving van Oosterbeek.

Ik zou heel graag willen weten hoe het met Armani gaat omdat ik dankzij hem heel veel heb geleerd en ik vind dat hij daarom ook echt een super leven verdient!

Graag hoop ik iets te horen, Annuh_XIk kreeg het nieuws dat ik een pony mocht bijrijden op 24-2-2012 (staat in een oud paardrijdagboekje ). Ik stopte 8-9-2012. Een aantal maanden later is Armani verkocht... Sorry maar ik weet niet precies welke datum, alleen dat hij rond die tijd verkocht is ....

Ik heb wel een foto, maar ik weet niet precies hoe ik die foto hier op kan zetten...?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-02-14 21:54, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal in de maand je topic een schopje geven.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:35

.