[PG]Stella gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

coontje1

[PG]Stella gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 00:50

Hallo, via deze weg probeer ik uit te zoeken waar Stella terecht is gekomen. Stella is een oudere merrie van ongeveer 18 a 19 jaar oud. Ze is ongeveer 1.48 en heeft een bles. Ze was toen ik haar had een vollere merrie die wel een paar kilo's kon missen. Ze is donkerbruin met donkerbruine/zwarte manen en staart. evt heb ik ook nog wel foto;s van haar. Ik heb haar verkocht aan mensen in Espel (noordoostpolder) en ik hoorde dus dat zij haar niet meer hebben. Verder krijg ik van die mensen ook niet meer te horen waar ze dan wel is.
De mensen hebben haar al na een paar maanden verkocht en hebben haar als sinds afgelopen zomer niet meer. Ze hebben tegen mij gezegd dat ze verkocht werd omdat ze door haar benen zakte tijden het rijden en ging hangen als ze stilstond. Ikzelf herken dit totaal niet van dit meisje.
Wat verder nog over Stella. Ze wil altijd haar best doen voor je. Is absoluut bomproof maar wel een oudere merrie wat ook te merken is. Ze kan niet altijd even goed opschieten met haar mede soortgenoten en komt dominant over.

Ze heeft een paspoort en de afstamming is onbekend.
In haar paspoort zou een enting moeten staan van de Dierenkliniek Emmeloord.

Graag hoor ik of dit verhaal jullie bekent voorkomt. Ze kan leuk springen en dressuur rijden.

Ik zou heel graag willen weten of ze nu een goed plekje heeft namelijk.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-02-14 01:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd