trailercamera

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eva92

trailercamera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 11:33

ik vroeg mij af welke trailercamera's bokkers gebruiken.

Ik ben op zoek naar een niet al te dure camera die ik zowel in mijn trailer als in de vrachtwagen kan hangen, dus hij moet wel verplaatsbaar zijn.

daarbij zou het ook handig zijn als ik hem op stal kan ophangen ivm drachtige merrie.

wie o wie heeft de beste tip voor mij?

northequest1

Re: trailercamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 05:26

Wij hebben in de trailer een draadlose camera die normaal worden verkocht als achteruit rij cameras. (Nee daar hebben wij hem niet voor gekocht := ). Was niet super duur en heeft een goed scherm. Je pakt het scher er ook makkelijk af net zoals een tomtom om diefstal tegen te gaan. Ik weet niet welke merken je in NL kan krijgen maar als je naar de winkel gaat kunnen ze je meestal goed advies geven.

Le0niiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:44

Inderdaad een achteruitrij camera. En dan een draadloze uiteraard. Ik was rond 150 euro kwijt geloof ik.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:35

Wij hebben deze: http://www.vanzwitserland.nl/achteruitr ... eem-camper
Wel bedraad, wij hebben hem in de vrachtwagen. Wij hebben bewust voor bedraad gekozen, maakt voor ons toch niet uit en we zijn dan zeker storingsvrij (kans dat andere camera's die voorbij rijden storen is onbedraad toch wel aanwezig).
Wij zijn heel tevreden over deze camera, super beeld, ook in het donker.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:39

Een GoPro camera met wifi backpack. Is draadloos via wifi op te pikken met telefoon/iPad. Ook leuk om op je cap te zetten met buitenritjes dus multifunctioneel ;)

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:40

Wij hebben ook een achteruit rij camera erin, werkt super! Een voordeel vind ik dat je het schermpje makkelijk mee kunt nemen omdat ik niet altijd dezelfde auto voor de trailer heb. Dit systeem is dus ook draadloos, en ik heb geen last van storing oid.

Alleen zo'n achteruit rij camera is wel goedkoop, maar niet makkelijk verplaatsbaar. Dus dat word dan al wat lastiger.