Ariat Bromont Tall h2o

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Djulita

Ariat Bromont Tall h2o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 16:03

Hallo,

Ik heb een vraagje over de Ariat Bromont Tall h2o. Ik heb gisteren deze rijlaars gekocht in de veronderstelling dat ik de winteruitvoering had. Bij thuiskomst ben ik er achter gekomen dat ik dus niet de winteruitvoering gekocht heb, maar de zomeruitvoering. In de zomeruitvoering zit ook de geruite binnenkant.
Afbeelding
Kan iemand mij vertellen of deze uitvoering ook warm zijn en geschikt zijn voor in de winter. Ik ben echt opzoek naar een lekkere warme winterlaars en anders kan ik dit paar eventueel nog ruilen.

Alvast heel erg bedankt!

Djulita

Re: Ariat Bromont Tall h2o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 19:18

Niemand ervaring met deze laars?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:25

Ik heb deze en het zijn niet echt winterlaarzen helaas... Moet wel zeggen dat ik er nog geen koude voeten in heb gehad dit jaar. Ook niet na een half uur op de scooter in de kou.

Ben erg blij met de laarzen op de ritsen na. Deze gaan tijdens het rijden steeds naar beneden

AnjaClaudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:26

Ik heb ook ariat laarzen en ben er super tevreden mee. Geen problemen met de rits en ik vindt ze lekker warm. Met echt kou krijg ik wel last van koude voeten, dit krijg je volgens mij in alle rijlaarzen.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:30

Ik heb ook de zomeruitvoering en ik heb het tot nu toe nog niet koud gehad ;) Maar als je echt naar een winterlaars omzoek bent zou ik ze voor de zekerheid ruilen. Al lijkt me het dan wel weer warm voor in de zomer?

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 19:38

Ik heb nog 2 paar andere leren rijlaarzen staan, dus ik ben niet opzoek naar laarzen voor de zomer. Echt voor de winter. Ik hoor over deze uitvoering hele wisselende verhalen. De één zegt dat ze in de winter warm genoeg zijn en de ander zegt dat ze in de winter niet warm zijn, vandaar mijn vraag. Ik twijfel wat wijsheid is.

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 19:39

AnjaClaudia schreef:
Ik heb ook ariat laarzen en ben er super tevreden mee. Geen problemen met de rits en ik vindt ze lekker warm. Met echt kou krijg ik wel last van koude voeten, dit krijg je volgens mij in alle rijlaarzen.

Heb je de de zomer of de winteruitvoering?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 23:53

Gewoon ruilen. Als jij dacht dat het de winterversie was en het is de zomerversie dan kun je toch beter gewoon heen gaan en ze omruilen.

Weet je het zeker! Ik heb nergens last van met m'n Ariats maar als jij het niet zeker weet en wisselende verhalen leest moet je gewoon ruilen en niet eerst testen en dan bedenken dat je ze toch beter had kunnen ruilen.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 23:56

Ik heb ook deze versie, maar ben er heel tevreden over. Ik heb de laarzen alleen met rijden aan en nog nooit last gehad van koude voeten. Wij rijden trouwens altijd buiten in weer of wind.

Maar als je dacht de winterversie gekocht te hebben kan je ze misschien nog wel ruilen.