Magnetiseur/energetisch therapeut?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Essxan

Magnetiseur/energetisch therapeut?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 22:53

Zijn er ook bokkers die ervaring hebben met een magnetiseur/energetisch therapeut voor hun paard?

Zit er over te denken om er een bij mijn paard te halen maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

Cassidy

Re: Magnetiseur/energetisch therapeut?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 01:10

Ik heb goede ervaringen met energiewerk bij mijn paarden. Zo goed dat ik zelf een opleiding ben gaan volgen. Kijk maar even op www.petsandpeople.nl

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 01:53

Simpelman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 09:04

Healing Touch for Animals®.........! Demonstration
"love" gepatenteerd.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 10:07

Cassidy schreef:
Ik heb goede ervaringen met energiewerk bij mijn paarden. Zo goed dat ik zelf een opleiding ben gaan volgen. Kijk maar even op http://www.petsandpeople.nl

Ben zeer benieuwd wat het voor mijn paard gaat doen. Ga het zeker proberen, baat het niet dan schaadt het ook niet.

Zit op het moment namelijk een beetje met mijn handen in mijn haar. Heb hem afgelopen september gekocht, en met proefrijden was hij zo braaf dat is ook een van de redenen dat ik voor hem ben gegaan. Maar eenmaal bij mij is hij vanaf dag een druk, schrikkerig, moeilijk bij de hoefsmid. Het is verder een schat van een paard, maar zo anders als waar ik naar ben wezen kijken.

Ik weet dat paarden moeten wennen aan hun nieuwe omgeving en eigenaar, heb hem dus ook zeker de tijd gegeven om te wennen, maar in zijn gedrag verandert er helaas nog niet echt wat. Hoop dus echt dat dit meer duidelijkheid gaat geven.

Mary122

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:48

"Baat het niet dan schaadt het niet"? Tja, het is niet gratis natuurlijk, dus mocht het niet helpen, dan schaadt het wel degelijk..

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 13:58

Mary122 schreef:
"Baat het niet dan schaadt het niet"? Tja, het is niet gratis natuurlijk, dus mocht het niet helpen, dan schaadt het wel degelijk..

Dat het niet gratis is daar ben ik mij van bewust. En als het niet helpt dan is mijn portemonnee mischien een stukje lichter, maar het zal het paard niet schaden.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:00

Iemand die ik ken heeft onlangs een magnetiseur bij haar paard gehad (samen met nog een ander) en zij is heel tevreden over het resultaat. Paard loopt weer als een zonnetje (daarvoor ook al, maar nu nog meer) en is duidelijk soepeler in het lijf. Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar hou het zeker in gedachten, mocht ik eens ergens tegenaan lopen.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 14:03

Kirsha schreef:
Iemand die ik ken heeft onlangs een magnetiseur bij haar paard gehad (samen met nog een ander) en zij is heel tevreden over het resultaat. Paard loopt weer als een zonnetje (daarvoor ook al, maar nu nog meer) en is duidelijk soepeler in het lijf. Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar hou het zeker in gedachten, mocht ik eens ergens tegenaan lopen.

Kijk, naar dit soort ervaringen ben ik dus op zoek, ga haar er nu zeker bijhalen, en dan hopen dat het voor mijn paard ook goed gaat werken.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:06

Ik pb je even ;)

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:11

Op www.heeldier.nl zie je een overzicht met verschillende erkende diertherapeuten, o.a. healing touch, quantum touch, bach remedies, massage etc.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 14:18

****** schreef:
Op http://www.heeldier.nl zie je een overzicht met verschillende erkende diertherapeuten, o.a. healing touch, quantum touch, bach remedies, massage etc.

Dank je wel, ga de site bekijken.
Laatst bijgewerkt door Firelight op 03-09-25 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 21:40

Afspraak met een magnetiseur is gemaakt. Ze komt volgende week woensdag. Ben erg benieuwd.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:43

Essxan schreef:
Cassidy schreef:
Ik heb goede ervaringen met energiewerk bij mijn paarden. Zo goed dat ik zelf een opleiding ben gaan volgen. Kijk maar even op http://www.petsandpeople.nl

Ben zeer benieuwd wat het voor mijn paard gaat doen. Ga het zeker proberen, baat het niet dan schaadt het ook niet.

Zit op het moment namelijk een beetje met mijn handen in mijn haar. Heb hem afgelopen september gekocht, en met proefrijden was hij zo braaf dat is ook een van de redenen dat ik voor hem ben gegaan. Maar eenmaal bij mij is hij vanaf dag een druk, schrikkerig, moeilijk bij de hoefsmid. Het is verder een schat van een paard, maar zo anders als waar ik naar ben wezen kijken.

Ik weet dat paarden moeten wennen aan hun nieuwe omgeving en eigenaar, heb hem dus ook zeker de tijd gegeven om te wennen, maar in zijn gedrag verandert er helaas nog niet echt wat. Hoop dus echt dat dit meer duidelijkheid gaat geven.

Ben je zeker dat hij niet gedrogeerd is geweest toen je hem ging proefrijden?
En ja, genoeg dingen gehoord en zelf ervaren om te kunnen getuigen dat energiewerk zeer zeker werkt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:44

Simpelman schreef:
"love" gepatenteerd.

There is more than meets the eye...:D, it isn't just "love"....

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 22:21

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 22:39

Ben je zeker dat hij niet gedrogeerd is geweest toen je hem ging proefrijden?
En ja, genoeg dingen gehoord en zelf ervaren om te kunnen getuigen dat energiewerk zeer zeker werkt.[/quote]

Dat vermoeden heb ik wel, en op de stal waar hij staat denken ze dat ook,maar kan dat nu niet meer hard maken. Werd vanavond terug gebeld door de magnetiseur en ze wil ons heel graag helpen, had op haar verzoek ook al wat foto's doorgemaild.

Geloof dat de staleigenaar het knap vindt dat ik geduld heb met hem, hij had laatst tegen mijn vriend gezegd, dat als hij zo'n paard had gehad hij hem al lang had weg gedaan.

Ik heb bij het kijken en proefrijden iets gezien in dit paard anders had ik hem niet gekocht, dus opgeven doe ik voorlopig nog niet. Ik hoop echt dat zij ons een stukje verder kan helpen. Plus dat ik ondanks de problemen al erg gehecht ben aan hem, en ik merk aan hem dat hij ook steeds meer naar mij toe begint te trekken.

Simpelman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 08:54

Cassidy schreef:
Simpelman schreef:
"love" gepatenteerd.

There is more than meets the eye...:D, it isn't just "love"....

Cassidy= techneut ;)

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 09:06

Wil je je ervaring hier straks delen?ben erg benieuwd!
Hier op onze boerderij worden zelfs alle koeien gedaan,de eigenaresse heeft zelf erg veel cursussen gedaan en het scheelt behoorlijk in de melk productie kan ik je zeggen.
Ook mijn vzpaard behandeld ze nu met erg veel resultaat ,hier komt eigenlijks zeldzaam een D.A veel lossen ze zelf op,ook mij heeft ze behandeld met mijn scoliose de bocht is al 20% minder niet te geloven.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 10:03

brendalevita schreef:
Wil je je ervaring hier straks delen?ben erg benieuwd!
Hier op onze boerderij worden zelfs alle koeien gedaan,de eigenaresse heeft zelf erg veel cursussen gedaan en het scheelt behoorlijk in de melk productie kan ik je zeggen.
Ook mijn vzpaard behandeld ze nu met erg veel resultaat ,hier komt eigenlijks zeldzaam een D.A veel lossen ze zelf op,ook mij heeft ze behandeld met mijn scoliose de bocht is al 20% minder niet te geloven.

Zal ik zeker doen. Ik ben ook erg benieuwd.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 14:43

Vanmorgen is de magnetiseur geweest. Ik ben er goed over te spreken. Had haar vooraf al een paar foto's van hem gestuurd.

Het eerste wat ze zij aan de hand van de foto's was dat hij bij proefrijden verdoofd was, of zoals zij het bracht zwaar onder de buut, daar werd gelijk mijn vermoeden bevestigd.

Hij stond nog met zijn vriendjes in de bak en met hem eruit halen viel haar op hoe erg hij al op mij gericht is ( heb hem net 4 maanden) dit omdat hij gelijk naar mij keek en doordat ik hem gewoon weg kon halen bij zijn vriendjes.

Zijn verleden is erg slecht geweest, hij heeft het erg zwaar gehad volgens haar. Ze gaf aan dat het al een druk veulentje was, dat diegene die hem heeft gefokt hoge verwachtingen van hem had maar dat hij het niet waar kon maken. Ook is hij erg veel in de handel geweest.

Ze heeft hem gevoeld, en hier kwam uit dat hij last heeft van zijn tanden, dus we gaan er een tandarts bijhalen, ook gaf ze aan dat hij enorm last heeft van zijn dikke darm, bij voelen zag je dit ook aan de reactie van het paard.

Ze heeft hem behandeld, en gaat dit de komende dagen ook nog via de foto's doen. We houden mail contact en als de tandarts is geweest komt zij weer terug.

Zijn hoofd voelen mocht ze niet. Ze gaf aan dat hij niet wil dat zij iets aan zijn karakter veranderd, omdat dat bij hem hoort.

Volgens haar is hij bewust op mijn pad gekomen omdat wij elkaar nodig hebben. En dat geloof ik ook.

Ik moet veel geduld met hem hebben, en ze gaf ook aan dat als ik gestrest ben ik niet moet gaan rijden met hem want hij pikt echt feilloos mijn gevoelens op. Het is echt mijn spiegel.

Ik ben al met al zeer tevreden over haar. Tijdens de behandeling pikte ze ook dingen van mij op, en dat klopte inderdaad, (ze wist nergens wat van)

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:40

Mooie ervaring heb je opgedaan.! Heel veel plezier met je paard!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:45

A fool and his money...etc.
:roll:

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 11:36

pmagnetiseur schreef:
Mooie ervaring heb je opgedaan.! Heel veel plezier met je paard!

Dank je wel dat gaat zeker lukken.