Naar aanleiding van een bokker be like, jullie kennen mijn paard niet! plaatje wat ik net voorbij zag komen,
leek het me wel grappig om daarover een topic te starten!
Dit omdat mensen zich vaak vergissen in mijn merrie, ze is in de omgang super braaf , maar kan soms volledig uit het niets als een dwaas de wei inrennen alsof er iets super-super-opwindends gebeurde!!
Maar als ik dit mensen vertel zonder dat ze het meegemaakt hebben denken ze altijd dat ik uit mijn nek klets, want mijn paard is toch altijd zo braaf??
Mijn vriend heeft ook weleens vol verbazing zo gestaan, we stonden op de poetsplaats en t andere moment mijn paard binnen want ze hoorde brokjes..
Ik heb haar nu 2 jaar, dus heb geen idee wat er hiervoor met haar is gebeurd. Ze heeft het nou eenmaal.. doorgaans is ze zo mak als een lammetje maar afentoe is ze een beetje raar
Nu mijn vraag dus, zijn er meer mensen die dit hebben?
)
Gelukkig blijft hij braaf staan, dus vastzetten is niet nodig 
Toen we hem gingen kopen, had hij nog geen naam. Zijn papa is His Highness, dus ze hadden hem voor de grap His Braaf genoemd, omdat hij zo braaf was. En hij was ook super braaf voor zo'n groot paard te zijn, alleen ontzettend ontzettend sterk! Met longeren vond hij het vaak nodig om zo hard te trekken dat je hem moet loslaten. Als je hem naar de wei brengt, en het gaat te traag naar zijn zin, dan loopt ie je gewoon voorbij en moet je hem lossen