Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar zo gaat het vast goedkomen jury schreef:cissy, je moet toch niet alleen naar het plaatje kijken maar naar de daadwerkelijk druk?
Jsofie en linda, fijn om te horen. Dat geeft me moed.
Ik had ook naar een SSang Young te kijken. Die mag 2300 trekken en ik vind hem erg mooi maar de hogere wegenbelasting en hoger verbruik (1 op 8) zou me bij 20.000 km al gauw 2000 euro per jaar kosten. En dat is toch ook wel geld.
jsofie schreef:De kogeldruk hangt is toch afhankelijk van de trekhaak? Je kan er toch ook een onder hangen met een hogere druk?
jsofie schreef:De kogeldruk hangt is toch afhankelijk van de trekhaak? Je kan er toch ook een onder hangen met een hogere druk?
BBolluijt schreef:Het is wettelijk heel simpel. Met deze auto mag je een trailer trekken met een maximaal toelaatbaar gewicht van 1650 kg. Een twee paards trailer heeft vrijwel altijd een maximum gewicht van 2000 kg of meer. Het is dus simpelweg niet toegestaan om een twee paards trailer te trekken met deze auto, ook al zet je er een mini paardje in.
BBolluijt schreef:Het is wettelijk heel simpel. Met deze auto mag je een trailer trekken met een maximaal toelaatbaar gewicht van 1650 kg. Een twee paards trailer heeft vrijwel altijd een maximum gewicht van 2000 kg of meer. Het is dus simpelweg niet toegestaan om een twee paards trailer te trekken met deze auto, ook al zet je er een mini paardje in.