Welke rijvereniging omgeving Almelo?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welke rijvereniging omgeving Almelo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:27

Ik ben al aan het zoeken maar t is nog een behoorlijke klus en ik kom hier niet uit de buurt :+ Vandaar dat ik bokt om hulp vraag :D

Ik zoek in de omgeving Almelo-Albergen een rijverening, ik hoef geen lessen, wel is de mogelijkheid om met korting een binnenbak te gebruiken een pré.

Dus brand los. Wat ik wil weten zijn waar en wat de kosten zijn. Mag hier maar mag ook per pb :D

Bedankt alvast :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:34

Eschruiters wierden www.eschruiters.nl daar staan ook de kosten op
bosruiters den ham
die in almelo de loleeruiters

kan je alleen op zoeken wat de eschruiters kosten daar ben ik zelf lid

Anoniem

Re: Welke rijvereniging omgeving Almelo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:40

Dank je wel :)

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:50

wil je ook je paard daar stallen?
of alleen de binnenbak gebruiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:50

Nee alleen de binnenbak daar gebruiken :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:07

Ik zou gewoon voor de lolee gaan, twee binnenbanen en het is er bijna nooit druk.
Als je lid bent kan je gewoon gratis gebruik maken van de binnenbanen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:10

Ze hebben er trouwens ook fijne instructeurs, weet alleen niet of je voor lessen extra moet betalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:59

Thanks Lis, hoopte al dat jij zou reageren ;)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:19

Ik zou vooral even goed informeren hoe ze de contributie hebben ingedeeld.

Zo kon ik in Haarle wel kiezen voor niet rijdend lid maar dan mocht ik de binnenbak ook niet gebruiken. Ik moest dus wel als rijdend lid lid worden, waardoor ik ook voor de lessen moest betalen maar daar helemaal geen gebruik van maakte. Zonde geld..

Nu in Rijssen heb ik echt veel en veel meer mogelijkheden, niet rijdend lid, maar wel gebruik van binnenbak of juist niet. Rijdend lid, maar dan bijvoorbeeld weer geen startpas etc. Ze hebben iets van 4 of 5 mogelijkheden haha! :P

Zou daar dus vooral erg op letten / navragen en dan gewoon vergelijken, eens komen kijken op de club etc. ;)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:23

Eigenlijk wil je dus een binnenbak abbo ipv lid worden van de vereniging?

Ik zou inderdaad even rondvragen. Wierden is het ook nooit druk, hebben ook 2 bakken. Maar Almelo is voor jou natuurlijk dichter bij. Kosten echt geen idee, ken alleen de kosten van rijdende (lessende) leden.

Je zou bv ook bij stal Pegge kunnen vragen wat de kosten zijn als je gebruikt wilt maken van de bak. Ook in Almelo, privestal ipv rijvereniging.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 14:09

Maar volgens mij wil Jolien in de toekomst ook wedstrijden gaan rijden, dan is een rijvereninging juist weer een must. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 14:11

Ja t is ook de bedoeling om wedstrijden te gaan rijden :j Paard staat overigens in Albergen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 18:48

Almelo maakt ook onderscheid tussen rijdend lid voor wedstrijden, gebruik can binnenbaan en voor lessen. Dus je betaald alleen voor wat je ook echt wilt hebben.

Pegge is niet in Almelo, maar tussen Hengelo en enschede.
Vaak moet je voor gebruik van een binnenbaan bij een stal of particulier 5 euro per keer betalen. Een vereniging is dan natuurlijk veel goedkoper.

liesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:09

In Albergen heb je Het twentse ros en het Het Geziet volgensmij. Het Geziet lest bij kemperink in Albergen. Daar kun je dan ook de bak gebruiken volgensmij. Ik zit bij Hubertus harbrinkhoek. Wij lessen bij sand. Daar moeten wij wel betalen als we er extra willen rijden.
Ik weet niet waar het twentse ros nu lest. Eerder was dit is Saasveld, maar denk niet dat je daar de bak als lid gratis mag gebruiken.
Je hebt ook nog molenruiters en sintjorisruiters. Dit is allebei bij jou in de buurt.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:15

In Vriezenveen heb je de Vjenneruiters, in principe buiten maandag- en dinsdagavond kun je daar de bakken gebruiken. Ik ben rijdend lid, kost me ongeveer 45 euro per kwartaal, voor het gebruiken van de bak heb ik een sleutel die tegen 10 euro borg te krijgen was. Weet alleen niet of je als niet-rijdend lid ook de bak mag gebruiken.

liesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:52

RusselNuwell schreef:
In Vriezenveen heb je de Vjenneruiters, in principe buiten maandag- en dinsdagavond kun je daar de bakken gebruiken. Ik ben rijdend lid, kost me ongeveer 45 euro per kwartaal, voor het gebruiken van de bak heb ik een sleutel die tegen 10 euro borg te krijgen was. Weet alleen niet of je als niet-rijdend lid ook de bak mag gebruiken.

Nee vjenne ruiters is alleen voor leden. Ik ben er wel eens illegaal geweest :D. Maar is wel een mooie bak met springparcour.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:01

liesen schreef:
RusselNuwell schreef:

Nee vjenne ruiters is alleen voor leden. Ik ben er wel eens illegaal geweest :D. Maar is wel een mooie bak met springparcour.

Dat snap ik :P, maar ze hebben onderscheid tussen niet-rijdende leden en rijdende leden, niet-rijdende leden mogen niet meerijden in de lessen, maar die betalen dus ook minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:23

We rijden nu al bij Kemperink dus wellicht is het geziet wel wat. Ik ga eens verder kijken.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:00

Molenruiters in Saasveld? Hele fijne baan!