Allerlei trainingen gehad met hem:) Hij loopt er wel in nu zonder naast schot te lopen...soms als hij een slecht bui heeft gaat hij er langs;) Maar dat is tegenwoordig 5 min en klaar.
Tussenschot is bij deze trailer eigenlijk gewoon te krap! Oude trailer en dus best wat smaller dan voor de paarden van nu! Hij zit letterlijk klem met zijn buik en dat is waarom hij een hekel heeft aan zo er tussen staan..hij kan geen kant op. Dus laat ik schot er nu uit en wilde dus eigenlijk een simpel iets er voor terug dat iets ruimer staat zodat hij niet kan draaien! En ik laad en los altijd alleen! Hij loopt 9 van de 10x zelf de trailer in en uit. Ik maak hem altijd van voor los en hij komt dan zelf naar mij toe als ik de buis open doe. Probleem is nu dat hij soms probeert te draaien omdat de ruimte er is:) En daar wil ik vanaf.
Maar trailer is nog zo goed en weet wat ik er aan heb dat een goede 2de hands nog altijd duurder is! Mijn trailer was niet duur in aankoop en in onderhoud in de 8 jaar dat ik hem heb ijzersterk. Komt Jaarlijks met gemak door de keuring. En die dingen van tegenwoordig moeten juist door het gewicht vaak afzien op simpele dingen waardoor ze ook sneller kapot zijn en minder lang mee gaan. Daarom wil ik deze graag houden. En veel kosten is het niet vaak hoor;) Als er iemand is die een goed eenvoudig houtenschot kan zagen ook goed.
Gewicht maakt mij niet veel uit;) Trailer nu weegt leeg ook 920 kilo:) Mag met mijn rijbewijzen veel rijden:) Vrachtwagentje is ook geen optie omdat ik het onhandig vind in de zin van alleen maar daarvoor kunnen gebruiken. Met auto en trailer vind ik prettiger.