Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MareVeer schreef:Gothic is leuk, origineel. Wel leuk als je al donker haar en een zwarte jurk hebt!
Cowboy is altijd leuk! Maar dat word weer vaker gekozen.
Wat voor paard heb je, hoe ziet ie eruit, op welke manier wil je opvallen..
Wat kan die springen zeg!
(op een andere manege)
Hoewel ik toen al niet meer zo van de prinsesjes was 
MareVeer schreef:Wat kan die springen zeg!
Mooi paardje.. Omdat ze Paris heet, is t misschien een idee om iets met Parijs te doen?
Zij knotjes, jij n knotje, misschien zo'n typisch frans snorretje met make up als je durft hihi.
Een gestreept t shirt, en bij haar met verf een soort eiffeltoren op dr bil schilderen?
Misschien vind je t wel helemaal niks! Haha
. Wat een leuk idee! Ik wou me eerst ook al als Paris Hilton verkleden omdat dat haar officiele naam is en zo heet ze dus ook bij verkleed springen omdat dat haar wedstrijd naam ook is
Ik zal ff kijken:) Dankjewel! eefj33 schreef:[ Afbeelding ]
Wij gingen als prinses(op een andere manege)
Jurk zelf gemaakt, kroontjes op cap/frontriem zelf gemaakt, van die 'riddervlaggetjes' aan de teugels, rood dingetje om de neusriem, bandages erbij... Was erg leuk om te doenHoewel ik toen al niet meer zo van de prinsesjes was
Dit is overigens wel al een tijdje geleden hoor
eefj33 schreef:Wij hadden er wel rekening mee gehouden dat die jurk niet zou gaan wapperen. Speciaal touwtje aan de binnenkant van de rok bevestigd die we lichtjes om de staart knoopten, maar wel op zo'n manier dat als ik eraf zou vallen, dat touwtje ook gelijk los zou schieten. Hielp goed
Ze wil haar rode touwhalster niet eens om :'(Misty12 schreef:Ik ben ooit als Minnie Mouse verkleed gaan springen. Een rood shirt, rokje zwart met rode stippen, zwarte rijbroek eronder. Oja zwarte petticoat onder het rokje, rode lange sokken met zwart strikje erop. Van dezelfde stof als het rokje een sjaaltje gemaakt en voor paard een strik in haar staart. Zo' n haarband met grote oren vast gemaakt op mijn cap en ook een mooie strik erop. Was erg grappig om te zien. Gelukkig vond mijn paard het geen probleem daar ik met zo' n raar rokje opstapte.