Ik heb een lieve (new forest?) merrie van 17 jaar oud en ze heet Chantal. Ik heb haar inmiddels al tien jaar, en ik heb haar via de manege waar ik rijd gekocht. Ze komt bij een handelaar vandaan en ik weet dus niet veel van haar. Mijn hoefsmid uit Zeeland kon me wel het een en ander vertellen, namelijk dat ze sowieso M heeft gelopen en dat ze is verkocht omdat haar oude eigenaresse haar geen aandacht meer gaf, ze was een beetje verwaarloosd.
Ik vind het niet erg als ik nooit te weten kom waar ze nu precies vandaan komt, maar ik wil dit toch graag proberen.. Je weet immers nooit.
Oké, even terug naar Chantal. Ik heb haar ongeveer 10 jaar geleden gekregen, en ze is een lieve, maar ietwat nukkige merrie. Ze kan aardig springen en een leuk rondje dressuur rijden en ze komt uit Zeeland, uit de omgeving van Noordwelle. Haar ras is onbekend en ze is op 21 juli 1996 geboren. Toen ik haar kreeg zag ze er echt niet uit, ze was flink verwaarloosd.

Ze heeft een kolletje en is +/- 145 cm hoog. En haar linker voetjes zijn wit. Toen ze kwam was ze heel erg rond en een vrij donkerrode vos, nu is ze al een stuk lichter.
Ik hoop dat ik haar vind, in ieder geval bedankt voor het lezen van dit topic.
Groetjes,
Laurina
ps. Ze staat nu op een manege in Stad a/h Haringvliet, hier staan we al 10 jaar!
ik bedoel niet dat ik haar wil vinden, maar haar eigenaresse.. Foutje!