Rijmaatje omgeving Mill?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Rijmaatje omgeving Mill?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 13:06

Zoals de titel al vraagt: wie heeft er zin soms een bosritje met mij en mijn oudere merrie te maken? Ik rij altijd in het bos en vind het soms wel gezellig er iemand bij te hebben!

Het zijn geen ritten van racen en jagen maar vooral genieten van paard en natuur. Lekker los teugeltje :j

Zoek jij ook iemand in deze omgeving en lijkt het je gezellig? Stuur me dan een berichtje :D

Groetjes!

peaches

Re: Rijmaatje omgeving Mill?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:58

Je woont net te ver weg! Ik ben straks in de staatsbos te vinden van sttunnis.

ps. Ik kom regelmatig langs je huis en zag wodka niet meer staan..zie nu pas dat hij overleden is! Ik vind het nogsteeds tof dat hij bij jou mocht pensioeneren.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 21:46

Jammer dat je niet in de buurt komt. Ga je verhuizen??
Wodka is inderdaad ingeslapen. Wat een droom paardje. Had nog zoveel plannen met hem (uiteindelijk bitloos, omdat hij altijd al zo lang met getrek aan zijn bit had moeten lopen) maar dat heeft helaas niet meer mogen gebeuren. Hij ging ineens zo snel bergafwaarts. Niet meer kunnen eten (tanden waren niet meer te redden, verwaarloosd gebit) dus mager worden. Wilde zelfs niet meer speciaal (lekker) voer en lag alleen nog maar. Had een ruisje bij zijn longen en de winter kwam eraan. Zelfs tijdens het inslapen vocht hij nog voor zijn leven, hij wilde ergens nog zo graag en hij hoorde zijn vriendin (Moon) roepen. Zo zielig allemaal, maar uiteindelijk helaas de juiste keus geweest. Te lang niks aan gedaan, waardoor ik hem ook niet meer kon redden..

Bossen van sint anthonis zijn mooi! Maar voor mij ook niet om de hoek (ga er soms met de trailer heen). Waar kende jij Wodka eigenlijk ook alweer van? :j

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:45

Ik ken wodka van de manege. Hij was het eerste paardje waar ik over droomde en waar ik voor het eerst zonder zadel op mocht rijden en er ook maar meteen in de bocht kei hard afvloog :o :D

Ik heb ook in de bossen in mill gereden toen ik met een hafje bij jullie buren gestald stond. Prima bos alleen jammer dat je niet over dat mooie witte zandpad mocht.

Als je ooit eens besluit naar sttunnis te komen rijden mag je het best laten weten! We staan vanaf zaterdag bij HC de sprong in sttunnis.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 23:27

De wereld is klein!! Ik kom daar regelmatig. Vraag maar eens of ze Elke kent haha. Ik heb daar 3 jaar in totaal stage gelopen en was er vandaag toevallig nog om middagje te helpen! Dus dat moet helemaal goed komen :D

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:17

Ow wat grappig! Zal het morgen vragen dan ben ik er toevallig.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:19

Ik kwam trouwens vandaag nog langs jullie huis gereden opweg naar Uden. Ik kijk dan altijd even naar de pony's!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 10:21

Haha leuk zijn ze he <3
Ik kijk in de auto en op de fiets ook altijd naar alle paarden die ik voorbij zie komen.. is een Penny tik denk ik!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 19:59

ja denk t! Kwam vandaag op de manege en inge begon bijna meteen over je haha!