Losse draaiknop casco cap, waar te koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

Losse draaiknop casco cap, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 11:14

Ik kocht van de week een mooie casco choice cap via marktplaats. Dat ding was in superstaat en was er erg blij mee, maar wilde liever een bruine. Bij toeval zag ik ook de bruine cap voor een koopje, dus deze ook gekocht. Nu heeft de verkoopster van de bruine die in de advertentie meldde dat het een nieuwe cap was me een beetje opgelicht: draaiknop is kapot.

Ik heb de draaiknop van de zwarte goede cap op de bruine gezet en nu werkt hij weer uitstekend, maar aangezien ik de zwarte cap wil verkopen en ik geen kapotte rommel wil verkopen vraag ik mij af waar ik een losse draaiknop voor de casco choice kan kopen. Iemand een idee? Het gaat echt alleen om het knopje, daar zijn twee pinnetjes uit.

4horsenl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:36

Dobel schreef:
Ik kocht van de week een mooie casco choice cap via marktplaats. Dat ding was in superstaat en was er erg blij mee, maar wilde liever een bruine. Bij toeval zag ik ook de bruine cap voor een koopje, dus deze ook gekocht. Nu heeft de verkoopster van de bruine die in de advertentie meldde dat het een nieuwe cap was me een beetje opgelicht: draaiknop is kapot.

Ik heb de draaiknop van de zwarte goede cap op de bruine gezet en nu werkt hij weer uitstekend, maar aangezien ik de zwarte cap wil verkopen en ik geen kapotte rommel wil verkopen vraag ik mij af waar ik een losse draaiknop voor de casco choice kan kopen. Iemand een idee? Het gaat echt alleen om het knopje, daar zijn twee pinnetjes uit.

Die verkopen ze bij divoza :)

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... casco.html

Dobel

Re: Losse draaiknop casco cap, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 13:25

Dank u hij ziet er wel anders uit bel wel even of het gaat passen!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 19:29

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het moeilijk, mijn draaiknop is zoals de bovenste foto, degene die ik kan bestellen zoals de onderste. Past dit wel?

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:32

Nee, die onderste is van het bandje aan de cap.
Ik zou even bellen met een ruitersportzaak, misschien kunnen ze het voor je bestellen.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 19:58

oh goed dat je dat zegt zeg! ja ik heb al wat rondgebeld maar alles in de buurt verkoopt geen casco haha.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:24

Zit er geen hypo winkel bij je in de buurt? Volgens mij hebben die wel losse onderdelen van Casco.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:26

Misschien ook even een oproepje doen, stel dat net iemand een cap weggooien moet ivm een val...

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 20:29

Bedankt voor het meedenken!

paardjes131

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:24

Mischien wel bij de winkel zelf :o