Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, maar ben 3 jr geleden van het paard gevallen op mij stuitje en dar heb ik lang last van gehad, ik kon niet zitten,staan,lopen en ik heb er zoiezo 4/5 maanden mee gezeten, ik heb er zeker ng een jaar last vangehad en de HA kon er niks aandoen zei hij...
evelien11 schreef:Heeft er al een instructeur naar je houding op je paard gekeken?
Misschien is je houding wel veranderd na je zwangerschap. Door je zwangerschap zijn je bekken/buikspieren verzwakt. Als dit nog onvoldoende is hersteld kan het zijn dat je eena ndere houding aanneemt op je paard.
Daarnaast kan het zoiezo geen kwaad om een keer naar een bekkenfysiotherapeut te gaan met deze klachten. Het liefst een therapeut met ervaring met paarden. Dat praat wat makkelijker
Ropa schreef:(ik weet niet of je het nog nodig hebt)
Maar ik zou vooral niet te lang rijden, een half uurtje en dan stoppen.
En zo doorgaan tot het weer beter is.
sanne97 schreef:Ropa schreef:(ik weet niet of je het nog nodig hebt)
Maar ik zou vooral niet te lang rijden, een half uurtje en dan stoppen.
En zo doorgaan tot het weer beter is.
Heb ook last van mijn stuitje en rijd ook een half uurtje dat is voor mij goed te doen behalve dan de spierpijn omdat ik weer beweeg.
Wel rijd ik met een gelzitting over het zadel.
. Nu heb ik er heeeeel soms nog last van jupiterius schreef:Ik zou even langs een therapeut gaan die weet waar hij of zij over praat. Het kunnen allerlei redenen zijn. Een vriendin van mij is een paar jaar ook heel hard gevallen en blijkt dat haar houding helemaal anders is gaan staan, hierdoor kan ze nog steeds niet normaal op een stoel of bank zitten D: