Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Enphalu schreef:Mag ik vragen waarom ze nog hengst zijn? Het is je eigen keuze, maar ik denk wel dat het kan helpen om ze te castreren.
De weide is een echt ravage geworden sinds hij hier is. En zoals het nu gaat, Sem in de loop van de dag op de weide en om 16:00u mag Filpke dan buiten en Sem op stal. Dat is ook niet de bedoeling. Ik vraag me echt af of ze ooit gaan overeenkomen
Citaat:Ging er idd erg ruig aan toe, pakte hem bij zn schoft en als hij de kans kreeg liet hij zich
idd vallen, en anders liet hij hem in ieder geval niet meer los..
Tinkermuts schreef:ik denk dat castratie een uitkomst bied, mijn tinker is ook tot 3 jaar hengst geweest, maar hij werd steedsheviger tegen andere paarden en de toenmalige shet kon er ook niet meer bij, alleen zn arabierenvriend.
hij is nu een jaar gecastreerd en het liefste paard die er maar is, staat nu een shet van 10 maand bij die echt alles mag van hem, beste beslissing ooit om hakkietakkie weg zakkie te doen.
dat over je heen lopen is echt niet ok hoor, moet je wel wat aan gaan doen, en heb je wel stroom op je draden?