ik vind ze in het echt niet zo mooi, ben toevallig vandaag ej geweest heb er zelf wel geen ervaring mee haha maar op foto zijn ze stuk mooier! vind ik persoonlijk
Sterrendief
Geplaatst: 23-01-14 21:09
hmmm, 90 eurie voor kunstleer? dan kun je beter de ej limoges nemen, 30 euro meer, maar wel echt leer, ik zou deze niet kopen hoor!
Ik heb die laarzen. Bevallen prima verder, wel een rits terug vast laten zetten want dat stiksel liet los.
De leren laarzen van EJ vond ik veel te lomp.
rapunzelx
Geplaatst: 23-01-14 21:17
In een ander topic geef je aan dat ze 100/130 euro mogen zijn. Waarom ga je dan niet voor een mooi paar echt leren laarzen van bijvboorbeeld Mondoni bij Divoza?
Ik wou die eerst ook ,aar toen zag ik ze in het egt en vind ze egt vet lelijk het lak is helemaal niet mooi en als ze gaan inzakken dan word dat lak echt heel lelijk mijn vriendin heeft die ook en vind ze niet mooi
De Donna is van het merk Horka. Het is een synthetische rijlaars. En eerlijk is eerlijk een synthetische rijlaars is minder sterk van kwaliteit dan een lederen rijlaars. Maar ik snap dat je absoluut geen leer wilt, dan is dit een mooi alternatief