Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alleen zijn een aantal paarden echt een drama in de stal met opzadelen
melody7 schreef:Ik denk dat manege Pullens wel iets voor jullie is, daar rijd je alleen met begeleider en verder geen groep, de rit word gewoon naar jullie rijden aangepast, ik ben er zelf een keer mee weg geweest, de rit is heel leukalleen zijn een aantal paarden echt een drama in de stal met opzadelen
![]()
Verder heb je er nog 2 of 3 geloof ik, in ieder geval van Loon, maar die paarden staan er niet zo goed bij..
PocoGaucha schreef:Ik heb een paar keer met mijn verzorgpaard in de bak bij maaike's adventure stallen gereden. je kan daar ook met paarden weg zonder begeleiding. Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar ik vind het leuke mensen. ze hebben leuke paarden die elke dag lekker buiten staan en 's zomers lekker op de wei.
_PatriciaH schreef:Bij den Dries vind ik het prijzig maar wel super goed georganiseerd! http://www.dendries.com/manege/buitenritten/
Manege van Loon zou ik zelf niet voor kiezen en Maaike heb ik geen ervaring mee.
_PatriciaH schreef:Van loon geeft je paarden mee die onder de plekken zitten, zijn dun en je moet zadelen tussen twee paarden in wat erg krap is (paarden staan op een stand). Ik zat in een mega groep en had een paard mee die net onder het zadel was en de hele rit naar de singel aan schoppen was. Vond de begeleiding ook niet echt vriendelijk...
LukieBradley schreef:Manege duiksehoef! Zijn rustige lieve paarden en ponys in diverse maten met soms een ietwat pittigere,(word aan je gevraagd).
Altijd een vaste begeleider en niet een super grote groep.
Ligt ook aan de aanmeldingen maar het uiterste aantal is gewoon goed te rijden en niet teveel.
Je stapt, draaft en galoppeert en is afwisselend rijden.
(ik heb er gewerkt en deed altijd opzadelen ook voor die ritten)
_PatriciaH schreef:Bij den Dries vind ik het prijzig maar wel super goed georganiseerd! http://www.dendries.com/manege/buitenritten/
Manege van Loon zou ik zelf niet voor kiezen en Maaike heb ik geen ervaring mee.